symfysemål

ninon

Andre møte med forumet
er 10 uker på vei å symfysemålet er 10 cm. litt stort eller?
HVA MED DERE?[8|]

her kan du se magen min når jeg var 15 uker på vei....skal snart oppdatere det bildet...for magen vokser!!!

Hihi, sånn som meg du da kanskje. Jeg hadde 20 i uke 16. Det var 4 uker for stort, så vi trodde det var tvillinger.
Det vare bare en p ultralyd, så jordmora sa at jeg hadde bare skutt fart i begynnelesen og at det kom til og roe seg.
Nå har jeg ikke målt siden, så nå er jeg spent på om jeg ligger over enda.
Får vite det den 17 feb

heisann.
jeg var 14cm i uke 16...
legene sier som regel i fra om det er noe som ikke stemmer..
tror ikke du skal besymre deg...kanskje det er to vet du...[;)]
lykke til videre
klem

TAKK FOR AT DU SVARTE. JEG ER IKKE SÅ STOR, MEN TRODDE MAN SKULLE KJENNE KULEN NÅR MAN ER 12 UKER.JEG HAR KJENT DEN GODT SIDEN UKE 8. NÅ ER DEN SNART OPP TIL NAVLEN. SKAL DU HA TVILLINGER? HAR BEGYNT Å LURE PÅ DET MED MEG.

JEG VAR HOS LEGEN I DAG. HAN KJENTE IKKE PÅ MEG. SØREN.. ER SÅ NYSKJERRIG. HADDE VÆRT GØY MED TO. KJEMPE FINT AT FLERE SVARER[:)]

Jeg vet ikke, tenke først at jeg var så stor pga at jeg hadde ganske mye mage fett. Men legen sa at det ikke hadde så mye og si.
Jeg skjønner ingen ting, legen er ikke så flink til og forklare det han forteller meg, så jeg skal til jordmor nå snart, skal høre med henne.

[:D] hei!
husker ikke hvor stor jeg var i tiende uke, men symfysemålet mitt ble så stort på slutten at jeg kom utenfor skjemaet!
var på en ekstra ultralyd helt på slutten, men alt var helt normalt.
og jeg var i topp for helt til fødselen, om jeg var stor.
vi e bare forskjellige, tror jeg, og det samme er babyene og livmorene også. sikkert normalt! men hadde kanskje vært gøy med to?

Jeg var i uke 21, 19 cm.

Tror du skal se om det er innenfor normalen på svangerskapskortet. Hvis lege/jodmor har satt kryssene på det mørkeste grønne. Men alt er jo individuelt. Ble litt feil å bruke ordet normalen kanskje.

Heisann! magen min er ikke stor,men symfyse målet er på ca.17cm (uke 19) og det er helt normalt! =)

Skal prøve å få lagt inn et bilde av maden min idag jeg også[:)][:)]. Den er ikke så veldig stor.

Er ikke de symfysemålene innvendige mål? Har ikke noe å si hvor stor magen er utenpå?

nei, jeg tror ikke det har så mye med størelse utvendig å gjøre.....tror det er "plassen" babyen har inni!?!
må hive deg rundt på bilde bølgen mamma84, det er jo så moro å se hvor de vokser! =) må vell snart oppdatere min, den er fra uke 16!

Back
Topp