Symfysemål

24+4: 25 cm. Ligger på øverste grensa, men vi får se hva vekstkontrollen på sykehuset sier i morra :)

Noen som ligger en del over? Jeg har gjort det hele tiden. Min første gutt var stor, 4475 og 56 cm. Men om det fortsetter så skal jeg ha ul i rundt uke 36 sa hun i går. Jeg har ikke målene her da jeg glemte papirene mine i går.jeg er uke 24+6. Skal ha pl ks denne gang. Haste ks sist.

Jeg er tredjegang, lå akkurat på gjennomsnittslinjen i går. Var da 25+2

Med førstemann lå jeg langt under gjennomsnittet. (f. 11 dager over termin)
med tredje, litt over, men så dalte det i slutten :D (f. 3 dager før termin)

begge var 3600g og 51 cm

Noen som ligger en del over? Jeg har gjort det hele tiden. Min første gutt var stor, 4475 og 56 cm. Men om det fortsetter så skal jeg ha ul i rundt uke 36 sa hun i går. Jeg har ikke målene her da jeg glemte papirene mine i går.jeg er uke 24+6. Skal ha pl ks denne gang. Haste ks sist.

Jeg ligger en del over (24,5cm i uke 21 og 27cm i uke 24), sånn har det vært i alle svangerskapene. Men fått relativt normale barn - fra 2750g/48cm til 3460g/53cm, så her er de ikke bekymret for store barn.

25+2, og er 26cm

Jeg har enda ikke blitt målt.. Men kan bare skylde på meg selv. :p Ikke vært på kontroll siden uke 15., bortsett fra OUL. :) Har fått time i neste uke.. :)

24+2 - 24 cm
Dette er tredjemann.
Føler meg enorm, men har liggi litt over normalen med de to andre også.

24+3 var jeg 23 cm. Ligger da på det øverste farga feltet.

Uke: 23+2 - 23cm

Uke 28 - 33 cm..

Lå en cm under streken i uke 27. Husker ikke hvor mange cm det er da:P

Back
Topp