symfysemål uke 36

AS

Glad i forumet
hva var symfysemålet deres i uke 36, her har gutten festet seg og gjort et byks i vekst ser det ut som... i uke 36 er symfysemålet 36...syns det hørtes veldig mye ut... 

Skal til jm kl 2, så får se da! Er 36+3 i dag[:)] I uke 34 var jeg 30, da hadde det flata ut fra de siste gangene, så er spent på hvordan det er nå[:)]

Har akkurat vært hos jordmora nå. Jeg er uke 38 idag, og sf målet var 30!!??
Jordmora ble lettere bekymret, og henviser meg til ultralyd. Målet har faktisk gått ned... Alt annet var fint da, men blir likevel litt bekymret...

Var hos JM igår og symfyse-målet mitt er 33 cm.

det skulle jeg likt å vite.. jordmor var syk på tirsdag når jeg hadde time.. så da blir det to uker til måling!

Skal ikke på kontroll før onsdag, men sist jeg var forrige mandag i uke 35 var det på 33..[:)] Så spent å se om det har økt litt, føler egentlig ikke det har gjort det meeen..

I uke 36 lå jeg på 35cm..

var 29 cm i uke 36 

Sf-målet mitt var 32 i uke 36.

ORIGINAL: Merri24

Mitt er 40[&:]

det var høyt,mitt var 38cm i uke 36+4....syns det var høyt og.men jeg bærer veldig høyt,gjør du og det??

sfmål 34 i uke 36 her

her har hodet festet seg... og likevel høyt symfysemål... er egentlig litt overrasket for magen er ikke særlig stor...men selv syns jeg det kjennes ut som magen er stappfull... hard overalt. Blir spennende å se hvordan det blir på neste kontroll. I uke 34 var sf målet 31 og i uke 36 var det 36. Kraftig hopp syns jeg... men men får slutte å bekymre meg, ikke noe jeg kan kontrollere uansett...

Back
Topp