Her var hodet festet i uke 33, og målet mitt var flatet ut. Årsaken hos meg var nok da at han hadde sunket lengre ned, og jeg så dette på magen også.
Avviket fra legens forrige mål var såppass stort da at han henviste til ul, og alt var bra med lillebror. Fra henvisning til jeg fikk time da tok 1,5 uke, så det ble ikke sett på som noe hast.
Flatet også av sist gang, var vel rundt uke 34-35. Da så de an en måling, siden jeg fortsatt var innenfor normalen, og på neste kontroll så det bra ut igjen. Endtw allikevel med å bli satt igang pga lite fostervann, og målet hadde flatet av igjen, men dette var da i uke 40+6.
Det jeg har fått beskjed om er at jeg skal ta kontakt med føden om det er noe som helst tegn til mindre liv, men om jeg føler at jeg ikke vokser optimalt skal jeg ta kontakt med lege eller jordmor.
Men uansett; om det bekymrer deg veldig så er det bedre med en tlf for mye enn for lite. Uansett om de vil ha deg inn til sjekk eller ikke, så har du da ihvertfall fått en vurdering på det