Symfysemål igjen

AS

Glad i forumet
Som noen sikkert har fått med seg så har jeg vært bekymra for mitt høye symfysemål over lang tid nå...
Men i dag har jeg vært på ultralyd og tatt mål av bebisen... og fått beregnet at knotten kommer til å være mellom 3- 3,5 kg... Nesten litt liten syns jeg. Legen sa at man ikke skal se på symfysemålet, det gir ingen god indikasjon på hvor store ungene blir. (Jeg har symfysemål utenfor det grønne området, og derfor var jeg bekymret).

Ellers såg alt bra ut på ultralyd, normalt med fostervann og aktiv liten unge i magen, så nå sitter jeg hjemme og bare venter på å få møte den lille [:D][:D]

hvor høyt var ditt Sf mål i uke 39?da var mitt på 40cm!!!så jeg har liggi laangt over hele veien...på 3D ul mente de 4300g til termin..nå er jeg 3daga over[&:]

Jeg hadde sf mål 38 i uke 39, skal på kontroll hos jordmor i morgen som da blir for uke 40...blir spennende å se hvordan det blir siden jeg har vært hos lege og tatt ultralyd i dag...
Er godt å vite at jeg ikke får noen kjempestor unge...Søsteren min fikk en gutt som ble 4,250... jeg syns ikke han såg stor ut heller jeg...[;)]
Jeg har vært redd for at ungen skulle bli opp mot 5 kg... noe jeg tenker er stort. 4 kg er helt normalt og gutter er jo gjerne litt større enn jenter har har jeg hørt [;)] 

ja små er de uansett[:)]blir spennende se hvä de blir[:)]

hvor høyt var ditt Sf mål i uke 39?da var mitt på 40cm!!!så jeg har liggi laangt over hele veien...på 3D ul mente de 4300g til termin..nå er jeg 3daga over

kan legge inn sf mål for uke 40 her i morgen, så får vi sammenlignet... [:)]

Back
Topp