Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant!!Tror ikke det går an å sammenligne sånne mål egentlig. Det er helt individuelt. Man kan ha høyt symfysemål og liten mage og omvendt. Og babyen trenger ikke være veldig stor eller liten for det.
Det som er viktig er at man følger sin egen kurve. Sånn er det jo med disse små når de kommer ut også![]()
Helt sant!!![]()
Ja kansje det.Tror ikke det går an å sammenligne sånne mål egentlig. Det er helt individuelt. Man kan ha høyt symfysemål og liten mage og omvendt. Og babyen trenger ikke være veldig stor eller liten for det.
Det som er viktig er at man følger sin egen kurve. Sånn er det jo med disse små når de kommer ut også![]()
Er faktisk noen som såvidt får mage, og ut kommer en baby over 3 kg liksom. Forstår det ikke, haha!Ja kansje det.
Bare drite i hele målet å se hva som kommer hehe
Så jo på fotballfruen når hun var gravid. Hun ble jo snytt for hele gravid magen stakkars. Men baby ble det jo
Har alltid ligget på den røde streken men føler meg mundre dette svangerskapet å trodde ikke det kunne gå den veien liksom
Med min første var jeg en sånnEr faktisk noen som såvidt får mage, og ut kommer en baby over 3 kg liksom. Forstår det ikke, haha!
Med min første var jeg en sånn![]()
Går helt fint detHihi, morsomtEr helt sprøtt at det går ann igrunn
![]()