Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lå gjerne litt under den røde hele veien, men på slutten på den røde... Han festet seg i uke 37 faktisk (enda han er nr 5)... Han er født i uke 39, ble satt igang 8 dager før termin pga raske fødsler... Han veide 4790g og var 53cm lang og 38 i ho... Diger plugg... Poenget er at man bærer forskjellig... høyt/lavt sf-mål betyr ikke nødvendigvis stor/liten baby... Jeg trodde aldri at han var så stor, men de veide ham 3 ganger for jeg nekta å tro på det... Fikk ul før igangsettelsen, og hun sa ca 3750g.... Veldig glad hun ikke forespeilet riktig, da hadde jeg ikke turt... Hehe.. Men det var ikke værre å få ut ham enn søsteren som var 3720 og 51cm med 36 cm i ho....
Ikke painkillers ved noen av mine 5 fødsler, og bare sydd pyntesting ved fødsel nr 1 og 3...
Dette er til meg. Grunnen til at det var så mye lengre ned sist nå var fordi babyen lå på skrått, og ikke med hodet ned slik han har gjort alle de andre gangene sa hun.