Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Benedicte*
min var på 28, så helt i øverkant av det grønne området. Men sånn var det sist også, og var bekymra for stor onge da, men det var hun absolutt ikke...
ORIGINAL: Helene Smurfemor
min var på 28, så helt i øverkant av det grønne området. Men sånn var det sist også, og var bekymra for stor onge da, men det var hun absolutt ikke...
Sånn var det med sønnen min også... Men de på sykehuset mente at jordmora mi "tok i litt" når hun målte[;)]
For nå går jeg annenhver gang til jordmor og lege, og jordmor hun måler langt over hver gang. Og legen måler akkurat på streken, hver gang[;)]
ORIGINAL: Helene Smurfemor
Sånn var det med sønnen min også... Men de på sykehuset mente at jordmora mi "tok i litt" når hun målte[;)]
For nå går jeg annenhver gang til jordmor og lege, og jordmor hun måler langt over hver gang. Og legen måler akkurat på streken, hver gang[;)]
Men er nok ikke nokka feil med målingene her, for både lege og jormor følger samme kurven, og det er helt øverst i det grønne.. og forrige gang lå leg hele svangerskapet øverst også, og alle jormødrene jeg kom til på sykehuset sa at det er nok en stor unge det her når de kjente på meg.. Men de tok feil da.. alle sammen...