Symaskiner

linnine

Elsker forumet
Dere jenter som syr.. Hvilke symaskiner vil dere anbefale? Skal kjøpe meg, men aner ikke hvilken.. [:)]

har lyst på symaskin jeg med! Så venter spent på svar...

Jeg har vurdert AEG symaskinen på Lefdal, får rabatt der så da blir det litt billigere.. Ser at mange er så dyre. Kunne helst tenkt meg Singer da.

æ å vil lær mæ å syyyyy ! [8D]

Jeg har Elna computer ettelleranna. Har hatt den i styggmange år og den er helt super. Har aldri hatt noe tull med den. Og ja, jeg har brukt den veldig mye i perioder [:)]

Mamma har ei Husquarna fra 70-tallet - den rusler og går den også.

Jeg har nettopp kjøpt meg denne :

Den kostet 6000,-

Men disse skal visst også være ganske så bra og pålitelige maskiner:

Emerald 116, koster 3000,-

Eller denne

E120, ca 1800,-

Har ikke fått brukt min så mye enda, men er så langt veldig fornøyd. Lånte mamma sin husquernamaskin som er 30 år gammel. Aldri noe tull med de[:)]

Edit: OOOps. Ble store bilder. Vet ikke helt om jeg får forandret på dem[&:]

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Jeg har Elna computer ettelleranna. Har hatt den i styggmange år og den er helt super. Har aldri hatt noe tull med den. Og ja, jeg har brukt den veldig mye i perioder [:)]

Mamma har ei Husquarna fra 70-tallet - den rusler og går den også.

Jeg har arvet mamma sin fra 60-70tallet, og jeg elsker den! Dama på Husfliden sa at jeg ikke måtte tenke på å bytte den ut for en "billigmaskin" til bare et par tusen, som var det jeg hadde tenkt til å kjøpe meg ettersom interessen er deretter. [;)] Så jeg kjørte den på en ordentlig service istedet og fikk en kjempeflott symaskin tilbake!

Men når det da gjelder hvilken man skal kjøpe, aner jeg ikke. Men jeg ville tro at Husquarna er et godt tips. Og ta kontakt med Husfliden. Der hender det at de selger brukte også [:)]

Har en Husquarna Viking, husker ikke nummeret på den. Kostet ca 5000 da jeg fikk den for ca 10 år siden. Er ikke superavansert, men utrolig god. Kan anbefale Husquarna ja!

Jysk har Singer symaskin på tilbud til 1000kr. Så imorgen skal jeg ut og kjøpe[:D]

Back
Topp