Symaskin

Dunn

Forumet er livet
Jeg har ca. 5 - 6000kr å bruke på en symaskin. Jeg skal ha en GOD symaskin, som varer i mange år. Noen som har tips?

Den skal kun brukes til å sy litt altså, gardiner og kanksje litt tepper når den lille kommer.. [:)] 

Jeg kjøpte meg akkurat en symaskin til 4000. Så litt mindre enn det du har tenkt å bruke da...
Det var en janome maskin. Skulle visstnok være veeeeldig bra ifølge dama i butikken og min mor (som har sydd mye)
Har ikke fått testa den enda da... For har ikke stoff og tråd[8D]

ORIGINAL: viva

Jeg kjøpte meg akkurat en symaskin til 4000. Så litt mindre enn det du har tenkt å bruke da...
Det var en janome maskin. Skulle visstnok være veeeeldig bra ifølge dama i butikken og min mor (som har sydd mye)
Har ikke fått testa den enda da... For har ikke stoff og tråd[8D]

Er så teit, at de ikke har priser på nettet.

Har du navnet på maskinen? Så kan jeg se?

Står DC3018 på eska.... Regner med at det er navnet på maskinen! Også står det decor computer....
Tror det var et tilbud. Men vet ikke hvor mye den egentlig koster....

ORIGINAL: viva

Står DC3018 på eska.... Regner med at det er navnet på maskinen! Også står det decor computer....
Tror det var et tilbud. Men vet ikke hvor mye den egentlig koster....

Takk for svar.

på sysiden.no har dem Janome-maskiner

Jeg liker godt Singer, Bernina og Pfaff sine maskiner. Anbefaler IKKE Husquarna....

ORIGINAL: Nøste77

Jeg liker godt Singer, Bernina og Pfaff sine maskiner. Anbefaler IKKE Husquarna....

Hvorfor ikke husquarna?

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nøste77

Hvorfor ikke husquarna?

Rett og slett fordi både jeg og mamma har det, og begge to har det stort sett alltid vært noe tull med. Blir fryktelig dyrt å fikse opp i det hele tida [;)]
Og de andre merkene har jeg vært veldig fornøyd med når jeg har brukt de.

Back
Topp