Sylvanas!

Ser kjent ut...... :rolleyes:

Min klarer ikke å kaste det inn PÅ vaskerommet engang...det ligger rett i døråpningen :(

Min klarer ikke å kaste det inn PÅ vaskerommet engang...det ligger rett i døråpningen :(

Nei det er et håpløst prosjekt. Jeg har vel mer eller mindre gitt opp, siden han ikke engang treffer skittentøyskurven ved siden av sengen sin når han kler av seg for kvelden. Men mannfolk kler ikke av seg slik vi kvinner gjør. Det er tross alt ikke et problem med brukte sokker på kjøkkenbenken, ei heller med regnjakker på kjøkkenet. Underbukser på tilfeldige steder rundt om i huset er bare et trivelig tegn på at mannen lever.... :laughing025:laughing025:laughing025

Haha, akkurat sånn hjemme hos oss også :-P Mannen i huset kjente seg dessverre ikke igjen...

Jeg kjenner det også altfor godt igjen med både mann og barn! Prøver å lære de opp da men føler det ikke hjelper :p

Haha, akkurat sånn hjemme hos oss også :-P Mannen i huset kjente seg dessverre ikke igjen...

Samme her :p
Han påstod at det kun skjer når kurven er full, men sannheten er at han aldri åpner lokket for å sjekke. Mulig den sjelden er tom, men den er ikke full hele tiden heller

Samme her :p
Han påstod at det kun skjer når kurven er full, men sannheten er at han aldri åpner lokket for å sjekke. Mulig den sjelden er tom, men den er ikke full hele tiden heller
Haha, den er litt sløv da :-P
Vår kurv har ikke lokk engang, så han har egentlig ikke noe unnskyldning :-P Sa jeg skulle begynne å ta bilde hver gang det skjer, så han får se :-P Tror ikke det hjelper stort da, men..
Tror bare det er slik de er jeg altså, så må nok bare leve med det :-)

Back
Topp