sykt vondt i puppene!

ViPrøverIgjen

Forelsket i forumet
igår før jeg la meg og i hele natt har jeg hatt sykt vondt i puppene!! som om noen tar tak i dem og vrir hardt rundt. før har det bare vært litt stikkinger, men ikke inatt. aaauu... flere som har hatt det slik?
forresten, føler ikke at mine har vokst noe voldsomt ennå, kanskje litt, men.. og har ingen synlige blodårer. er det også normalt? blir jo helt tussete, vet jo aldri hva som er vanlig og ikke..

Jeg har ikke hatt noe stikkinger i puppene, men rett og slett vondt inni dem... Om jeg klemmer på dem og om jeg f.eks hopper eller noe uten bh på :P

Er sikkert helt normalt... typen sier at mine har vokst litt, men jeg kan ikke se det... har synlige blodårer, men alltid hatt det fordi jeg er så bleik :p

kjenner det selv når æ e på trening, spesielt på step-timer, da er det vondt. men dette var virkelig vondt. jaja, denne kroppen styrer vel seg selv for tida ;)

Jeg klarte ved et uhell å "klype" meg selv i puppen (egentlig fikk jeg vel trykt hånda ned på den) på morran idag og da begynte jeg nesten å grine... hehehe...

Jeg har ikke hatt det slik som du beskriver det. men jeg har hatt så vondt at når jeg bare var borti dem så var det KJEMPE vondt.

Jeg har også hatt voldsomt ømme pupper! Har måttet holde de "fast" når jeg har gått fort, i trapper og sånt. Pluss at jeg bruker sports-bh samtidig.. Det ble mye verre en kveld her, fikk ordentlig vondt nedover også, men dagen etter var det bra igjen. Nå merker jeg nesten ikke noe[:D]

"Alt" er normalt forresten[:D]

Jeg har ikke vondt i brystvortene, men de er kronisk stive for tiden.. hehe... gjør ikke meg noe for jeg syns puppene ser mye bedre ut da :P også er puppene i det heletatt skikkelig faste [:)]

Jeg er egentlig ganske vant med å ha ømme pupper. har det før mensen (men da er det vondt uttpå og ikke inni som nå) så gjør meg ingenting... Det er egentlig det beste symptomet jeg har... hehe...

Jeg har også svært ømme pupper. Mulig det har blitt litt bedre nå....men kjenner det veldig godt om natten når jeg snur på meg. Og på trening. I tillegg har de blitt større, så jeg var nødt å kjøpe en str større. Ikke så veldig lett å finne store størrelser på BH-er dessverre :( Ja ja, skal ikke klage da ;)

Mine er også ekstremt ømme/vonde.... Har vært siden en uke før ikm, og har ikke blitt noe bedre! De har ikke vokst så mye tror jeg, men føles helt harde, og som sagt superømme.....

Ops, så plutselig at jeg varbi septemberforumet istede for oktober, hehe..... :)

mine har vokst. Kjenner det på bh`n. Men det hører med, er heldigvis ikke så ømme lengre

Back
Topp