Sykt vondt brystvorter

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
altså, hvordan holder man ut? De gjør så vondt. Småsåre og ser at selve brystvorten er i ferd med å vokse, så det sprenger.. flere som har det sånn? Hva gjør dere for å lindre?
 
Kan også få sikkelig vondt i brystvortene og det mørke rundt. blir ikke ubehahelig om jeg blir borti med et uhell helt forsiktig. Kjente i gårkveld når jeg hadde vinduet oppe at jeg reagerte på den kalde trekken også :eek: Så det er veldig av og på.

Har dessverre ikke funnet noe som kan funke :eek: Men håper på noen tips
 
Mine er veldig vonde :( Men ingen idé hva som kan lindre! Gjør også sykt vondt hvis jeg blir kald, da verker brystvortene:wideyed:

Natt til mandag så våknet jeg og skulle på do, greide å "henge igjen" /komme nær med klokken på brystvorten i det jeg sto opp av sengen, og det gjorde altså så vondt at jeg begynte å gråte:wideyed: Beste er å gå med BH for min del, selv om jeg egentlig er veldig glad i å kaste den når jeg kommer hjem:rolleyes:
 
Løsningen så langt har vært tettsittende t-skjorter eller sportsbh(uten noen form for søm på innsiden), men det er likevel sååå vondt... følelsen jeg får når jeg tenker på å legge meg til kvelds uten bh er lik den følelsen jeg får når noen drar neglespissene nedover en tavle(sånn som det blir på tegnefilm med den fæle lyden). Det skjærer liksom langt inn i sjela :nailbiting:
 
Mine brystvorter var veldig følsomme og ubehagelige i noen dager, men nå føler jeg at det har gått litt over [emoji57] har vært det eneste "syntomet/tegnet" jeg har hatt på hele graviditeten, så kunne godt tenkt meg at de hadde fortsatt å være ubehagelige [emoji13] er bar 5+4 (eller noe sånn), så er symptomene kommer kanskje etter hvert
 
Back
Topp