Sykt sliten!!

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg blir så sykt sliten av ingenting.
Gikk en 2 timers tur igår (som vanligvis ville tatt meg under 1 time) og merket at kondisen er totalt fraværende. Helt normalt det men idag skulle jeg ordne gardinbånd på samtlige vinduer,som innebar at jeg måtte ned på huk,og opp igjen på ca 5 vindu, og jeg var kjempesliten etterpå?! Andpusten,og litt sånn spent i magen som om jeg har trent musklene eller noe. Føler meg 90 år :eek:
 
Jeg må stå på toppen av trappa på jobb et minutt for å få igjen pusten før jeg går inn :hilarious: Det er så flaut!
 
Føler det samme! Ikke det samme som før akkurat, lite som skal til:eek:
 
Kjenner meg igjen [emoji28] alt er tungt og føler meg veldig lite sprek. Men merker det hjelper å holde kroppen igang med litt tur og lett trening.
 
Kjenner meg igjen [emoji28] alt er tungt og føler meg veldig lite sprek. Men merker det hjelper å holde kroppen igang med litt tur og lett trening.
Ja jeg må bli flinkere på turer men er så dritt å komme seg ut når været er så utrolig dårlig som det er nå! Regner sidelengs liksom. Hadde vært mye lettere med fint høstvær :)
 
Jeg er lik. Lagd middag fra bunnen i dag og da kommer kvalmen og slitenheten som ei bombe etterpå. Kan liksom bare være inne og veksle mellom sofa og seng om kvalmen skal holde seg i sjakk og samme med energien. Sovner fort på kvelden om ikke annet hehe.
 
Jeg er lik. Lagd middag fra bunnen i dag og da kommer kvalmen og slitenheten som ei bombe etterpå. Kan liksom bare være inne og veksle mellom sofa og seng om kvalmen skal holde seg i sjakk og samme med energien. Sovner fort på kvelden om ikke annet hehe.
Huff :( den kvalmen er helt utstående. Har vært utrolig heldig der, finnes ikke kvalm siden uke 10. Føler så med dere som har den enda :(
 
Og tyngre skal det bli.... :confused:
Jaaa. Haha. Klager allerede, er det mulig :hilarious: kan ikke huske det var sånn første gangen. Men da hadde jeg jo en 20 år gammel kropp også da... er 11 år eldre nå så man føler vel ting tyngre nå :)
 
Føler med deg [emoji85] hjelper ikke på å gå sykemeldt hjemme heller, er vant med å gå rundt på jobb til vanlig, men nå blir jeg sliten av å gå fra kjøkkenet til stua, og det er i utgangspunktet i samme rom [emoji23]
 
Føler med deg [emoji85] hjelper ikke på å gå sykemeldt hjemme heller, er vant med å gå rundt på jobb til vanlig, men nå blir jeg sliten av å gå fra kjøkkenet til stua, og det er i utgangspunktet i samme rom [emoji23]
Haha jaaa!! Samme her :hilarious::hilarious:
 
La merke til det først i går egentlig, skulle gå til butikken 10 min med oppoverbakke... hadde lyst å legge meg i en grøftekant og begynne å grine..[emoji30] føltes ut som jeg hadde vært 2 timer på treningsstudio og løpt cardio[emoji849]
 
Back
Topp