Sykt barn

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
offf...det er ikke noe kjekt. sofie har pådratt seg en kraftig forkjølelse, hoster og harker, sliter med å puste, sorkler i brystet, svetter og er ikke god. jeg var kraftig forkjøla i sist uke, så det er sikker eg så har smitta henne! har dere noen tips som gjør hun blir bedre. noen av dere3s unger som er forkjøla? skal jo gifte meg på lørdag, så det var kje akkurat den beste timingen!

nina

hei, marcus var akkurat lik form igår, men etter at jeg tok morsmelk i nesa er han blitt mye bedre[:)] lykke til i bryllupet til lørdag[:)]

Det går nok over Nina, men det er ikke kjekt når det pågår..
Prøv som Tina skrev, og hold henne unna trekk.

Lørdag skal dere til pers... Lykke til og nyyyyyyyyyyyyyyyyt dagen!!!!!!!!!!1

Pappa bruker alltid å si -gi ekstra tran..
Om det funker det aner jeg ikke, men håper det forebygger også.. For jeg er selv potte forkjølt, og gir ekstra tran til Preben og håper han ikke blir syk..

Håper det funker og at dere får den `(nest)beste dagen i livet deres på lørdag!!!

Åååå så kjedelig a, stakkars lita [&o]
Håper hun blir frisk i en fei over natta da! god bedring til lille snuppa og ha en strålende bryllupsfeiring!

ORIGINAL: Miluna

Åååå så kjedelig a, stakkars lita [&o]
Håper hun blir frisk i en fei over natta da! god bedring til lille snuppa og ha en strålende bryllupsfeiring!

Signerer denne[:)]

ORIGINAL: tina-75

hei, marcus var akkurat lik form igår, men etter at jeg tok morsmelk i nesa er han blitt mye bedre[:)] lykke til i bryllupet til lørdag[:)]

Det gjorde jeg og det FUNKA!! Lykke til så mye i bryllupet!!

Back
Topp