5 åringen har hatt en del sykdommer. Sover dårlig og ppt er i bildet. Men nå når jeg ser utviklingen til 1.5 åringen så ser jeg hvor ille det er med 5 åringen. Det gjør virkelig vondt i mamma hjertet. 1.5 åringen ligger desverre foran 5 åringen på empati, følelser, samspill og forståelse. 5 åringen er javn med 1.5 åringen på mye av det men noe leder 1.5 åringen litt. 5 åringen er fantastisk med praktiske rett foran seg ting. Han ligger langt foran sin alder på mattematikk og litt foran på andre ting. Han skal utredes for søvn da jeg har funnet ut at lite søvn kan være årsak til å ligge etter på sånne ting. Han har aldri sovi 12 timer i ett, en natt i påsken så lå jeg og hørte på han. I løpet av 2 timer så våknet han hvert 15-30 min. Spesialpedagoger er positiv og han har veldig stor forbedring på det året Hu har vært der. Ved siden at vi har jobbet masse med han og på møter så viser det seg av vi og spesialpedagoger gjør det samme uten å ha snakket sammen om det. Så samarbeidet er fantastisk der. Men det gjør så vondt hver gang jeg ser hva 1.5 åringen klarer. Han trøster hvis noen skader seg, det har aldri 5 åringen gjort. Han leker late lek med dokker, dette er noe vi klarte å lære 5 åringen i fjor. Han er konsekvent, 5 åringen er mer forvirra. Han er veldig rolig i humøret, 5 åringen sitt humør er overralt. Jeg får så vondt av min nydelige 5 åring. Han minner meg mye om faren min så ser litt mer hva som er galt med pappa og broren min, så jeg veit hvordan jeg skal styre det. Broren min er også ganske flink, men pappa skjønner det ikke så vi er ikke så mye sammen med de.
Dette ble lengre enn planlagt. Måtte bare få ut litt tanker i stedet for å sitte og grine halve kvelden. Dere som er kjent med meg her inne veit mer enn som står her. Men følte ikke for å skrive alt nå.
Dette ble lengre enn planlagt. Måtte bare få ut litt tanker i stedet for å sitte og grine halve kvelden. Dere som er kjent med meg her inne veit mer enn som står her. Men følte ikke for å skrive alt nå.