Sykt barn...

Astra

Elsker forumet
Snuppa er blitt syk...! Snørret renner og hun hoster som bare det.
(Så mye for å full amme henne!!)
Var til legen i går, ble henvist til Bodø sykehus me mistanke om
astma. Hun driver å har pustestopper om natta, og så surkler det
i brystet på henne. (Jeg tror det er forkjølelsen jeg..)

Samme her med gutten vår, mener han er forkjølt (helsesøster reagerte ikke på det iallfall). Masse snørr og hosting, men det er verst på natta. Surkler som bare det. Han har hatt det i 2 uker nå, så håper det gir seg snart. [:'(][&o]  GOD BEDRING til snuppa deres!! [:)]

huff da...[:o] Ikke kjekt når de små er syke.. Venninna mi har ei jente på snart 3 mnd som også er surklete og tett liksom. Kaver når hun skal drikke. Hun har vært på sykehuset og de tror hun har litt astma + forkjølelse. De har fått gode medisiner som hjelper [;)] Håper snuppa de bare er forkjøla. Et kjerringråd er å sprute morsmelk inni nesa på de. Go bedring!!

uff, stakkars dere...[&o] Håper hun bare er forkjøla da.... God bedrings klem fra oss...

off,håper det "bare"er forkjølese(det er jo ikke bare når de er så små)og ønsker dere god bedring fort[;)]stor bedrings klem til dere begge[:)]

åh! nå ble jeg lettet!!! Filip har vært snørrete, hostet og nyset masse i to dager nå, og han virker ganske slapp.. ble så redd, for jeg visste ikke at de kunne bli syke når de var så små...[8|] han klarer ikke sove lenge av gangen stakkar, og våkner og skriker litt veldig ofte...

Skulle egentlig på skolen i morgen og ha eksamenforberedelser... men er så usikker på om det er lurt i forhold til Filip... hva tenker dere? skal ta buss da.. kan kanskje bli litt stress for han..?

Ja det er det jeg og tenker - til helvete med studier - det kan man ta opp igjen senere, men har ikke lyst til å gjøre noe som kan gjøre Filip mer syk... får så vondt av han her han ligger og strever med å sove... han er så fryktelig trøtt, men får ikke slappet av...

Back
Topp