Ser ut til at det blir sykt barn igjen på meg imorgen. Frøkna hoster ekstremt nå, kastet opp inatt, så nå er det full vask av alt sengetøy, overmadrass, pyjamas og henne.
Samboer jobber 12,5t nattevakter denne helga, så de kan vel ikke forvente at han kommer hjem fra vakta (tredje nattevakt) for så å være våken resten av dagen for å være med henne?
Samboer jobber 12,5t nattevakter denne helga, så de kan vel ikke forvente at han kommer hjem fra vakta (tredje nattevakt) for så å være våken resten av dagen for å være med henne?

og jeg som sagt jobber natt, så om vi ikke vet om det på forskudd er det håpløst å dele på fraværet. Samt å ta en dag "midt oppi" jobbingen min det går jo heller ikke (jobbe en, hjemme en, jobbe en). Da må det være på starten, eller på slutten, av perioden. Ikke bare bare med oss nattevakter 
, også resthoste lenge etterpå. Jeg var også dårlig en uke med masse hoste, og resthoste i 2 uker etterpå i tillegg. Jeg pleier aldri å være forkjøla så lenge utenom når jeg er gravid, og det er jeg ikke nå, så dette er noe heftige greier
)