Sykmeldt

Smurfx3

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Marshmallows2021
er det flere her inne som er det?

Jeg er 100% sm nå grunnet kvalme og oppkast.

Har mange kollegaer da jeg jobber på en veldig stor avdeling, og flere har spurt meg hvordan syk jeg er. Dette er typ gode venner på jobb. Har ikke så lyst til å fortelle at jeg er gravid enda, men hva skal jeg svare når de spør??

Noen som har noen smarte triks? ☺️

Jeg er 50% sykemeldt pga migrene og kvalme Sa til kollegaene at jeg er sykemeldt fordi jeg sliter veldig med migrene for tiden.. Det er jo sant, bortsett fra at migrenen kommer pga svangerskapet..

Ja, tenkte litt på det, men det varer ikke mer en Max en uke som vanligst. Og jeg er snart på min tredje uke borte. Så det er jo ganske usannsynlig:hungover:
Det er jo ingen som har noe med hvorfor du er vekke, sånn egentlig.

Men hva med senebetennelse? Vond rygg, osv.

Ja, tenkte litt på det, men det varer ikke mer en Max en uke som vanligst. Og jeg er snart på min tredje uke borte. Så det er jo ganske usannsynlig:hungover:
Hadde sagt ryggen var dårlig eller noe:rolleyes:

Jeg sa magevirus har vært vekke i 2 uker nå, men skal riktig nok på jobb igjen i morgen å prøve å jobbe [emoji5]

Jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå på grunn av kvalme. Og regner egentlig med at hele avdelingen har lagt to og to sammen. Så får bare ta det som det kommer når jeg skal tilbake på jobb. Tror ikke det blir så ille, egentlig.

Jeg er sykemeldt pga kronisk sykdom. Er jo pga graviditeten, men sier ikke noe om den, mem bare alle de andre utfordringene:-)

Jeg har vært sykemeldt siden positiv test hos legen, dels grunnet blødninger, og dels grunnet kvalme. Er kun min nærmeste leder som vet sannheten. De andre får bare lure tll jeg er klar til å fortelle, de har ingenting med det å gjøre tenker jeg.

Jeg hadde bare sagt at legen hadde tatt vurderingen om at du trengte en lengre sykemelding. På den måten blir det ikke løgn, særlig siden du sier det er gode venner også :-)

Back
Topp