Sykmeldt

Så bra. Legen min har ikke urinprøver, så jeg må ta blodprøver jeg blir nok hjemme en stund, har en ganske stressende jobb og krevende leder [emoji17]

Bedre m blodprøve enn urinprøve. For av blodprøve får du tall på stigninga. Urinprøve får du kun strek av forskjellig styrke.
 
Har hatt litt farge på papiret noen dager nå, bare bittelitt heldigvis og ingen smerter. Var hos lege idag, tok første hcg-prøve og ble sykmeldt ut uken. Ny hcg-prøve på torsdag.. nå et det sofaen for alle pengene.. [emoji53] bare to måneder siden forrige spontanabort.. orker bare ikke en til..

Er du fortsatt sykemeldt? :)
 
Er du fortsatt sykemeldt? :)

Nei, har jobbet siden forrige mandag [emoji4] gynlegen jeg tok tidlig ul hos sa jeg skulle leve som normalt, så det gjør jeg [emoji4] fortsatt litt farge på papiret av og til, men det stresser meg overhodet ikke nå [emoji4] jeg har skjøre blodkar.. sånn er det bare...
 
Nei, har jobbet siden forrige mandag [emoji4] gynlegen jeg tok tidlig ul hos sa jeg skulle leve som normalt, så det gjør jeg [emoji4] fortsatt litt farge på papiret av og til, men det stresser meg overhodet ikke nå [emoji4] jeg har skjøre blodkar.. sånn er det bare...

Så bra ta det har ordna seg, kan jeg spørre hva du sa på arbeidsplassen da du ble sykemeldt så tidlig? Eller vet de at du er gravid?
 
Back
Topp