Sykmeldt....?

Lillejulaften2016

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Er det flere som ikke kommer seg på jobb pga kvalme og oppkast? Jeg er ekstremt kvalm og kan nesten ikke bevege meg utenfor hjemmet pga alle mulige lukter. Kaster opp av matlukt, parfyme, kaffe, røyk o.s.v... Gleder meg til formen blir bedre :dead:

Ja. Jeg kommer meg ikke på jobb. Var sykemeldt hele forrige svangerskap også:/ veldig kjedelig, får håpe du snart blir bra:)

Tror det går mot det denne gangen.. Har legetime på mandag:/

Jeg er ikke sykemeldt, men har vært hjemme fra jobb flere dager pga kvalme og generelt dårlig.. :( Er heldigvis min egen sjef, så jeg styrer tiden min selv :)

Har time i dag, satser på sykemelding. Jeg er kvalm, men det verste er att jeg er usigelig trøtt:-S å bli kvalm og svimmel av det. Og en fordøyelse som nesten tar livet av meg til tider.

Man kan bli utrolig dårlig av en graviditet! Mitt andre svangerskap nå, og formen er bedre, men sist gang var jeg sykmeldt 100, 60 og 40 %. Det stopper seg selv når man er dårlig...

Har vert sykemeldt 1mnd snart pga kvalmen :/ skal til öegen imorgen,så regner med jeg blir sykemeldt på ny siden jeg er enda dårligere nå.

3.uka med sykmelding pga kvalme her.. Lå 12 uker på sofan forrige svangerskap så håper det går over tidligere denne gangen:)

God bedring til dere alle! Jeg kastet opp til ca uke 26 i mine to forrige svangerskap, så jeg drømmer om å bli kvitt kvalmen til uke 12 denne gangen.. ;)

Jeg ble sykemeldt i forrige uke pga kvalme, tretthet og symptomer på depresjon:( Heldigvis har jeg en lege som tar meg på alvor. Jeg var egentlig innstilt på å be om en gradert sykemelding, men hun så at jeg hadde behov for full. Det blir mye tid på sofaen med tv-serier! Hva gjør dere på om dagene?

Var kvalm frem til uke 22 sist. Spydde 4-5 ganger hver dag. Kvalmen kom igjen i uke 30 og spydde til gutten min var født. Var ikke sykemeldt før uke 32. Sto opp 1-2t tidligere, så med andre ord midt på natten og spiste sakte noe mat, slik at værste kvalmen var over før eg begynte på jobb. Kjenner kvalmen kommer snikende nå, tviler på at eg klarer å presse meg så hardt for å være på jobb denne gangen. Mer sliten nå når eg har en på 15mnd å ta meg av

Kvalm ja :( men er ikke sykmeldt pga det.

Vært voldsomt kvalm denne uka, trøtt, ussel, ingen energi, samt veldig dårlig mage, så lurte på om det var omgangssyka inne i bildet... har vært hjemme to dager, men satser på jobb i morgen. Får se hvordan morgenen blir...

Back
Topp