Sykmeldt

mortil3stk

Forelsket i forumet
Da har jeg vært til lege for 3.gang denne uka,, vært slapp, synsforstyrrelser og litt høyere blodtrykk. Ble sykmeldt i to uker. Blodsukkeret var litt lavt også.. Så nå blir det avslapning og spising:) sunn mat selfølgelig :) skal til ny sjekk på fredag.. Så får god oppfølging.

Noen andre som er sykmeldt?

Sykmeldt 50% her. Pga bekkenet. God bedring :-)

sykmeldt resten av svangerskapet.. har også barnefri den neste måneden, så her blir det lange dager...

Jeg ble 100% sykemeldt på mandag pga. bekken. Har ikke rukket å kjede meg ennå fordi det skjer noe hele tiden, men det kan nok bli noen lange dager innimellom. Deilig å ta det litt mer med ro også da, kjenner at kroppen trenger det :)

Er best å ta det med ro når kroppen gir beskjed ja.. Skal bli godt med rolige dager, men håper selfølgelig at formen blir bedre enn den er nå!

Jeg er sykemeldt av flere grunner. Nå er jeg jo innlagt så dagene blir lange når du ikke kan gå ut av rommet, men trøster meg med at det er til det beste for babyen og hver dag er avgjørende for han der inne:) Blir nok sykemeldt etter eventuell utskrivelse!

Tenker på deg Majalis!! Håper bebisen holder seg inne i magen en god stund til! Håper alt roer seg! Hugs å tenke på deg selv :) Klem

Håper sykemeldingen bidrar til at formen din blir bedre! :)

Håper det hjelper :)

Jeg er også sykemeld. 100% frem til 23.april. Håper å få jobbe 50% etter det. Jeg sliter med lavt blodtrykk og jernmangel...

Ble 50% sykmeldt i dag pga bekken, utmattelse og svimmelhet. Har ikke bestemt hvordan timene skal deles opp enda, men blir nok halve dager tenker jeg. Må jeg fylle ut dette skjemaet til nav ang sykepenger, er det noen som vet det? Eller gir jeg det bare til arbeidsgiver (privat bedrift)?

Har vært sykemeldt 80% forrige uke, og denne uka. Fikk sykemeldingen for denne uka i posten i dag og der står det at jeg er sykemeldt 80% til 15.mai...... Var ikke det jeg avtalte med legen, men jeg kan bjyne å jobbe på mandag allikevel? Eller hvordan er det?

Sykmeldt pga kynnere, stress og blødninger som oppstår når jeg stresser. I tillegg har jeg en ''belastende'' jobb som er vanskelig å tilrette legge på.

Back
Topp