Sykmeldt..

malii

Gift med forumet
Da er jeg blitt sykmeldt.. Heldigvis bare i 2 1/2 uke før jeg skal tilbake for ny vurdering. Liker det dårlig, men er vel på tide å ta signalene fra kroppen [:)] Hadde en frisk blødning i uke 12 og har siden blødt gammelt blod hver dag. Så hadde jeg en ny blødning i går kveld på jobb, gikk opp på føden og fikk ta ultralyd der med beskjed om å komme meg hjem og holde meg i ro. Så da prøver vi det [:D] Er ganske så lei av å blø hver dag nå, så håper det gir seg med litt ro og fred [:)]

Bare 6 dager til ordinær ultralyd nå, håper vi får vite kjønnet [:D][:D] Har jo sett bebisen 3 ganger alt, men har ikke fått visst kjønnet. Spennende [:D][:D]

Ja, det er viktig å høre på kroppen sin!

Håper du blir bedre av å slappe av og at blødningene slutter[:)]

Greit å få sykemelding da ja! Så kroppen får slappe av. Håper blødningene slutter. Et godt råd er å sitte/ligge med beina høyt=).

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

[:)]

God bedring [:)]

Stakkars deg, er ikke noe særlig når man blør[&o]

Flott du lytter til kroppen din[:D]
Ta vare på deg selv nå, og lykke til på ordinær ul[:)]

Tusen takk [:)][:)] Ja, håper det gir seg nå [:)] Er ikke noe bekymra for bebisen, den har det fint, men det er mest irriterende å ha blødninger når man trodde man skulle få slippe alt mensen-styr i 9 mnd! [:D][:D]

Hei vennen

Så slitsomt. Slik hadde jeg også det med førstemann. Heldigvis var det ikke noe farlig og det høres ikke ut som det er noen fare hos deg heller. Ta det med ro og tenk på deg selv fremover. Godt at du er sykemeldt. God bedring vennen[:)]

ORIGINAL: Silje1982

Hei vennen

Så slitsomt. Slik hadde jeg også det med førstemann. Heldigvis var det ikke noe farlig og det høres ikke ut som det er noen fare hos deg heller. Ta det med ro og tenk på deg selv fremover. Godt at du er sykemeldt. God bedring vennen[:)]

Takk, snuppa [:)] 
Hvordan går det med deg? Kommer mannen snart hjem så du får litt avlastning? Min kommer heldigvis på mandags kveld [:)]

ORIGINAL: malii

Hei vennen

Hvordan går det med deg? Kommer mannen snart hjem så du får litt avlastning? Min kommer heldigvis på mandags kveld [:)]

Her er formen varierende[&:] Er fortsatt kvalm og sliter med bekkenet og alt som følger med. Og ikke minst trett[8D] Hvordan syns du at det er å gå gravid nå i forhold til sist gang? Jeg føler bare at det blir tyngre og tyngre jeg og jeg er jo ikke så gammel heller[8D] Hvordan er det med blødningen? Blør du i dag også? Joda, min kjære kom hjem sent torsdag kveld så jeg har ham hjemme og han hjelper masse til, men han reiser ut allerede på onsdag igjen[:o] Det var ikke helt etter planen så da ender det opp med at jeg må gå alene i bryllup og i tillegg skal foreldrene mine ha med seg ungene til sørlandet fra torsdag til søndag så det kunne bli en langhelg sammen som kjærester, men nå gikk jo den i vasken[:o] Surt. Men godt at du får din kjære hjem på mandag og har han hjemme en stund fremover med tanke på blødninger og stress.

ORIGINAL: malii

Hei vennen

Her er formen varierende[&:] Er fortsatt kvalm og sliter med bekkenet og alt som følger med. Og ikke minst trett[8D] Hvordan syns du at det er å gå gravid nå i forhold til sist gang? Jeg føler bare at det blir tyngre og tyngre jeg og jeg er jo ikke så gammel heller[8D] Hvordan er det med blødningen? Blør du i dag også? Joda, min kjære kom hjem sent torsdag kveld så jeg har ham hjemme og han hjelper masse til, men han reiser ut allerede på onsdag igjen[:o] Det var ikke helt etter planen så da ender det opp med at jeg må gå alene i bryllup og i tillegg skal foreldrene mine ha med seg ungene til sørlandet fra torsdag til søndag så det kunne bli en langhelg sammen som kjærester, men nå gikk jo den i vasken[:o] Surt. Men godt at du får din kjære hjem på mandag og har han hjemme en stund fremover med tanke på blødninger og stress.

Off, får håpe den kvalmen gir seg snart! [:'(] Er du sykmeldt nå?
Trett ja, det er jeg også! Er vel det jeg merker forskjell på fra sist.. Da kunne jeg jo bare sove etter jobb/lenge på morgenene osv, men det kan jeg ikke nå. Så føler jeg går konstant i en tåke [:D] Men den verste trettheten gir seg vel snart tenker jeg, og jeg får jo sove lenge nesten hver morgen når sambo er hjemme. Så kan ikke klage [:)]

Oi, ja det var ikke mye tid hjemme.. [>:][&o] Forstår godt du ble skuffet over at kjærstehelgen gikk i vasken, det hadde jeg også blitt..! [&o]

Back
Topp