sykmeldt?

sjanetta

Gift med forumet
lurer på hvor mange som er.sykmeldte her. legg gjerne til grunnen også.[:)]

selv er jeg sykmeldt i to uker nå pga kvalme og oppkast.

Ikke sykemeldt.
Takket være en fantastisk arbeidsplass, slapp jeg det ved forrige svangerskap. Håper det går like greit denne gangen også, vil jobbe så lenge som mulig.[:)]

er ikke sykemeldt siden jeg ennå går i mamma permisjon. men om jeg ikke føler meg bedre med smerten jeg har nå, så blir d nok sykemelding på meg...

Ble sm 40% i dag pga kvalme og trøtthet. Håper det hjelper å "barbere"" arbeidsdagen litt!

Jeg har ferie enda, så begynner ikke på jobb før 16.august. Gleder meg egentlig til å begynne å jobbe, men er spent på hvordan kroppen reagerer når jeg ikke kan sove så mye jeg vil lenger..... Håper jeg klarer meg uten sykmelding. Jeg jobber som lærer, og hvis jeg blir sykmeldt går det bare utover meg selv etterpå....[&o]

Er ikke sykemeldt nå, men etter bare 2 uker på jobb etter ferien, kjenner jeg at kroppen sliter allerede.... Spesielt siden jeg har fått vond bekkenløsning....
Men håper å holde ut noen uker/måneder til!
Mulig det blir aktiv sykemelding etterhvert....

er sykemeldt, men har ikke med graviditeten å gjøre. nettopp hatt en kneoperasjon.

er ikke sykemeldt..
men så er det ikke så lett å få
sykemelding fra husmor rollen.
[:D][:D]
men til høsten blir det full rulle..

Jeg er på andre uken med sykemelding nå pga kvalme og generell dårlig form. Jeg sliter veldig med å få i meg nok mat, så er utslitt før dagen begynner på en måte. I tillegg får vi bare lov til å spise i pausen på jobb, så det betyer 1 måltid på 9 timer for min del og det syns ikke legen min var noen god ide.

Jeg går hjemme enda heldigvis... Går på arbeidsavklaringspenger fra nav og skal ut på tiltak etter snuppelita begynner i barnehagen. Er meninga at eg kanskje skal på Lindex og jobbe, men sånn som ryggen min og en begynnende BL er så har eg fått te et møte med min saksbehandler i neste uke og må fortelle at eg e blitt gravid igjen og om mine plager.. Så får me sjå om da blir nåke anna i stadenfor

Har vært men må nok få en ny en. Legen sier eg mest sans har begynt å få bekkenløsning allerede[:(] Er helt inn for j* vondt

Er ikke sykemeldt, men er min første uke på jobb etter 4 uker ferie. Kjenner kroppen sliter litt, men håper det blir bedre når jeg når 2 trimester. [:)]

Nei, jeg har hatt ferie hele juli. Akkurat begynt å jobbe.

Sykmeldt fordi legen sier det.. :P
Er gravid med mye blod i livmora, så må ta det heldt med ro..

Er ikke sykemeldt, og har på en måte ingenting å være sykemeldt fra. Studerer hjemmefra via nettet, så kan ta det litt som jeg orker så lenge det er innenfor tidsfristene [:)]

Back
Topp