Sykmeldt?

BIBBI3

Forumet er livet
Mange sykmeldte her inne?

Jeg har vært 100% sykmeldt fra test-dagen 24 januar til 1 mars, så tagg jeg meg til å få 50% på prøve. Det fungerer kjempebra, men merker jeg ikke bør ha så mye mer.
Forrige svangerskap var veldig ulikt dette, men da var jeg så "frisk" at jeg glemte meg selv og endte opp med prematur fødsel pga stress.
Denne gangen så gikk det meste galt fra første stund, endte opp med sykehusinnleggelse pga overstimulering (prøverør) og sliter fremdeles enda med å holde koken gjennom en hel dag. Men ting er mye bedre og så gleder jeg meg enormt til UL 30. april!

Jeg har ikke vært sykemeldt fra starten, men er 50% nå. Det er også pga stress og at av jeg er sliten. Det var legen som sa at jeg måtte høre på kroppen og ba meg godta sykemeldinga. Jeg ville i utgangspunktet ikke, men jeg må være litt "egoistisk" å tenke på hva som er det beste akkurat nå. Jeg har mistet 3 ganger tidligere pga stress så denne gangen må jobben og andre forpliktelser kommer i 2. rekke. Det må bare bli på den måten...

Ikke enda, men blir til uka, holder ut for jeg må være på jobb den uka her. Men får heldigvis ta ting i mitt tempo. Sliter med bekkenet.[:'(]

Fikk sjukemeldinga nå på tirsdag som var. Det er pga morkaka ligger over livmorhalsen og jeg hadde en kraftig blødning på fredag. Sjukemeldt tom 14 april for da er det UL[:)] Men kjenner jeg legen min rett, så får jeg sjukemelding uten å spørre engang[:D] Men for all del, kjenner jeg har godt av en hvil[;)]

Jeg har vært sykmeldt 1 uke nå, og skal foreløpig være 1 uke til. Er sm pga trøtthet og hodepine[:'(]

Jeg var i god form fra starten av, men ble sykmeldt i uke 10 pga høyt blodtrykk.
Var sykmeldt i 3 uker, blodtrykket sank gradvis og ble friskemeldt [:D]

Så var jeg tilbake i jobb i et par uker, så en uke påskeferie, men i påskeferien kom en grusom hodepine

som aldri har gått over helt siden da egentlig... kombinert med å være en del svimmel ville ikke legen at jeg skulle jobbe og jeg ble sykmeldt nå.

Veldig trist, for første gangen var jeg jo i storform, blodtrykk er ikke noe man legger så mye merke til selv akkurat... så er på en måte først nå jeg er "dårlig" i svangerskapet,
men så blir det allikevel så mye fravær [&o] Veldig synd.

Jeg har vært sykemeldt siden i januar. Først 40 % og nå 60%. I begynnelsen var jeg sykemeldt pga kvalmen. Etterhvert har migrenen min blitt mye verre (mye pga at jeg ikke kan ta sterke nok smertestillende, tror jeg) så jeg har som regel en "runde" med migrene hver uke (som varer minst ett par dager[:'(])

Hadde to uker sykemelding i starten pga kvalme, så gikk jeg over til 30 % sykemelding som jeg har enda.
Men utenom dette har det vært mye sykdom og fravær, så har veldig dårlig samvittighet ovenfor jobben:(

Sykemeldt 100% siden begynnelsen av februar og foreløpig nesten hele april, men det er kvalmen ikke noe annet... Har vært plaget av hodepine denne uka jeg også da[:o]

Jeg var 50% sykemeldt i 5 uker pga trøtt, sliten og kvalm.
Nå er jeg 100% i jobb, og ganske energisk egentlig etter ferien[:)] Deilig!
Håper det holder!

jeg skal til legen neste uke så håper jeg blir det, er så sliten for tiden, trives ikke i jobben, ryggen min begynner så smått og verke så vil heller daffe hjemme:)

Har vært sykemeldt i to mnder pga kvalme/oppkast samt bekkenplager. Skal prøve meg litt i aktiv nå så får vi se hvor lenge bekkenet holder denne gangen.. 

Jeg er 100% sykmeldt fram til 25. April. Da begynner jeg i full jobb igjen.. Har vært sykmeldt siden midten på Januar, så det skal bli godt å komme seg inn i jobbrutinene igjen[:)]

Jeg fikk diagnosen bekkenløsning i uke 8 og har vært sykmeldt siden.

Først i 30% nå i 50%.

Blir sykemeldt ut resten av svangerskapet fr 21.april..
Pga mye jobb med å holde jevnt blodsukker + å ikke stresse med jobb vedsiden av[:)]

har ikke vært sykemeldt til nå.. men nå er det en uke av gangen.

Kjenner det begynner i bekkenet nå så tror nok ikke det er så lenge til en redusering.

var sykemeldt hele februar pga kvalme.
Var tilbake igjen på jobb i 2 uker, da klikka bekkenet og jobben min kan ikke tilrettelegges eller jeg kan ikke omplasseres. Så jeg går nå på svangerskapspenger i stedet for å bruke opp sykemeldingen. Skal gå hjemme resten av svangerskapet og synes det er veldig kjipt. Men når man har problemer med å i det hele tatt bevege seg, så er nok det det beste.

Har klart meg til nå, men merker det sliter på... kjente det godt i påsken at jeg egentlig var veldig sliten... Går somregel på akord med meg selv før jeg gjør noe.. Skal til legen i morgen så får se hva som skjer. Regner med å bli sykemeldt litt. Kjenner bekkenet godt og sovner med datteren min kl 19.30 nesten hver dag.... kanskje på tide å roe det ned litt.... 

Jeg jobber enda, men vet ikke hvor lenge jeg klarer med bekkenet mitt....[&:] som frisør er jeg ganske avhengig av å fungere, men tar en dag av gangen egentlig...Skal til legen igjen 23 april, så...får vi se....[;)] har ikke tenkt slite meg ut denne gangen, som sist.....

Back
Topp