sykmeldt.. IGJEN!

Lunaluu

Gift med forumet
Var hos legen idag. Hu fant ut at det beste var å sykmelde meg en mnd, ettersom jeg sliter med mye kvalme og hodepine. Skikkelig nedtur, ettersom jeg akkurat hadde kommet inn i jobbrutinene igjen etter en tidligere sykmeldingperiode på 1 og en halv mnd..

Må bare syte litt..[:'(]

Dagene blir forferdelig lange, og humøret blit ikke akkurat på topp! Stakkar sambo..[8D]

uff....kjedelig....prøv å finn noe allright å gjøre, selv om det kanskje er litt vanskelig når man er så uggen...Noe kreativt, scrapping/tegning eller no?

Er på svangerskapspenger jeg så jeg har ikke noe jobb [:@] er like greit for jeg liker ikke jobben min, men frister veldig å søke ny jobb så jeg har noe å finne på... hehehe... prøver å bruke tiden på andre ting da :p

Ja, man må bare finne på noe som får dagene til å gå. Formen kommer seg litt hvis man finner på noe.. Drar ut en tur eller besøker noen :) Blir i allefall ikke noe bedre av å sitte inne og synes synd på seg selv.. Satser på at jeg kan begynne å jobbe igjen på slutten av April da [:)]

ORIGINAL: tihii89

Ja, man må bare finne på noe som får dagene til å gå. Formen kommer seg litt hvis man finner på noe.. Drar ut en tur eller besøker noen :) Blir i allefall ikke noe bedre av å sitte inne og synes synd på seg selv.. Satser på at jeg kan begynne å jobbe igjen på slutten av April da [:)]

Fant ut at det er veldig kos å sykle jeg :D være litt ute og sånn... så sykler turer til byen sammen me lillesøss og sånn :) men nå er jeg forkjøla så nå holder jeg meg inne...

Får håpe du blir fort bra igjen :)

Back
Topp