Sykmeldt fra jobb i praksis?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Hei! Noen som vet om det går ann å være sykmeldt fra jobb samtidig som man har praksis? Er 100% sykmeldt for å komme meg gjennom praksisen men fikk beskjed idag om at jeg må heve sykemeldingen. . Går vernepleien og har 10 ukers praksis nå, vært sykm. En uke.

Slik jeg har forstått det kan du være sm fra 1 arbeidsforhold men ha et annet. Hvem sa du måtte heve sm?

Kunne du jobbet dersom du ikke skulle i praksis da? Tror det avhenger av det. Dersom man har to jobber går det fint an å være sykemeldt fra den ene, og likevel jobbe i den andre. Det er ikke alle jobber som er like tunge. Dersom praksisen er mye lettere enn jobben din, og du uansett er for dårlig til å jobbe, så burde det gå. Derimot kan du ikke være sykemeldt fra jobb for å kunne prioritere skole / praksis, dersom du kunne jobbet om du kuttet ut praksisen.

Hei! Noen som vet om det går ann å være sykmeldt fra jobb samtidig som man har praksis? Er 100% sykmeldt for å komme meg gjennom praksisen men fikk beskjed idag om at jeg må heve sykemeldingen. . Går vernepleien og har 10 ukers praksis nå, vært sykm. En uke.
Jeg var ferdig med vpl for 7 år siden. Da mener jeg at man ikke kunne være sykemeldt i praksis. Da må man ta den opp igjen. Hvor går du på skole?

Back
Topp