Sykmelding

puusen

Forumet er livet
noen som er sykmeldt hele svangerskapet??

trodde aldri det var et alternativ for meg, men nå ser det ikke ut som kvalmen og oppkast skal gi seg enda.. orker ikke tvinge meg på jobb å bruke energien min der når jeg har en liten snupp hjemme som også skal ha sitt (og ikke minst den store snuppen[8D]).

skal begynne 50% fra 24.august da, så da får vi se[:)]

Jeg har vært sykemld siden uke 6 pga kvalme, svimmelhet og generelt tretthet...

Nå er bekkenet begynt å krangle med meg, så det ser dårlig ut på denne fronten[&:]

Var sykemeldt de første 12 ukene, da var kvalmen og trøttheten værst. Kjenner litt til det ennå innimellom men ingenting i forhold.
Føler med deg, håper du kommer deg og formen bedrer seg snart så du kan nyte litt av denne herlige tiden også[;)]
Sikkert ikke dumt å prøve å jobbe litt om kroppen takler d da, men ingen vits å presse seg da blir d bare verre! Slapp av og ta tiden til hjelp[;)]
Masse god bedrings klemmer fra Bergen[:D]

jepp plages med bekkenet så går åsså sykemelt 50%
går kjempefint;)

jeg er sykemeldt frem til 20. uke, nå. håper kvalmen gir seg til da :(
etter det, havner jeg kanskje på aktiv sykemelding med veldig tilrettelagte oppgaver mtp bekkenet. hmm. tror det er på tide å komme seg litt ut blant folk da, for min del, for jeg blir litt deppa av å være mye alene :)

Jeg har vært sykemldt nesten helt fra starten av, og kommer nok til å bli det hele veien.
Hvertfall i følge jordmor, lege på sykehus, og jordmor på sykehus, men om min fastlege mener det samme er det jo ikke lett å si da.

Jeg har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) og har vært sykmeldt siden uke 7, minus tre uker ferie.

Er sykmeldt ei uke til, og slik som det er nå, er formen verre enn noen gang egentlig, så jeg tror ikke det blir jobb med det første.

Håper snart kvalmen avtar, slik at jeg blir meg selv igjen og kan få et normalt fungerende liv, men inntil videre har legen sagt at jeg ikke må tenke på å jobbe en gang, så her sitter jeg [8|][8|][8|]

Blir veldig godt med litt voksentid også!
Bare det å gå på do alene[8D]

Back
Topp