M mkay87 Forelsket i forumet 28 Jan 2014 #1 Jeg vasker i kommunen(har 60%vikariat med vasking), så har jeg ei 30% stilling i helsesektoren. Kan jeg da sykmelde meg fra den vaskejobben,men jobbe i helsesektoren i den sykmeldingsperioden?
Jeg vasker i kommunen(har 60%vikariat med vasking), så har jeg ei 30% stilling i helsesektoren. Kan jeg da sykmelde meg fra den vaskejobben,men jobbe i helsesektoren i den sykmeldingsperioden?
liljis Elsker forumet Julibarna2014 28 Jan 2014 #2 Det er jeg ganske sikker på at du kan. på sykemeldingen er det et eget punkt hvor det står "er du sykemeldt i flere arbeidsforhold?" Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
Det er jeg ganske sikker på at du kan. på sykemeldingen er det et eget punkt hvor det står "er du sykemeldt i flere arbeidsforhold?" Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 28 Jan 2014 #3 Det er jo legen din som må gi deg sykemelding. Men du kan både få gradert sykemelding og bli sykemeldt fra enkelte arbeidsoppgaver.
Det er jo legen din som må gi deg sykemelding. Men du kan både få gradert sykemelding og bli sykemeldt fra enkelte arbeidsoppgaver.
Vivv Elsker forumet 28 Jan 2014 #4 Som sagt over så må det bare stå riktig på sykemeldingen din fra legen, som h*n ordner