Sykmelding

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Må jeg dra på jobb å levere den selv? eller kan sambo gjøre det?
Var sykmeldt 14 dage ri mars. Da betalte jobben.
Hvordan er det nå? Er sykmeldt en uke i første omgang...

Her har mannen min både henta sykmelding og levert på jobben. Også har han tatt den med hjem så jeg får skrivi under på den så han får levert den på nav. Null stress :)

Og det er jobben din som betaler nå også.

Dramadama skrev:
Her har mannen min både henta sykmelding og levert på jobben. Også har han tatt den med hjem så jeg får skrivi under på den så han får levert den på nav. Null stress :)

Ok, tusen takk for svar. For da betaler jobben de 2 første ukene? må jeg sende inn til Nav ogsÅ?

Har ikke noe å si hvem som leverer den, men den bør leveres fortest mulig. Selv om arbeidsgiver betaler de første 16 dagene vil de som oftest ha sykemeldingen kjapt uansett..

Pearl skrev:
Har ikke noe å si hvem som leverer den, men den bør leveres fortest mulig. Selv om arbeidsgiver betaler de første 16 dagene vil de som oftest ha sykemeldingen kjapt uansett..

Ja, jeg ringte og spurte om det var greit at den kom i ettermiddag, Og det gikk greit.

*LilleVinkel* skrev:

Dramadama skrev:

Ok, tusen takk for svar. For da betaler jobben de 2 første ukene? må jeg sende inn til Nav ogsÅ?

Nei, trenger ikke sende til nav nå. Det er etter de første 16 dagene de vil ha den :)

Dramadama skrev:

*LilleVinkel* skrev:

Dramadama skrev:

Nei, trenger ikke sende til nav nå. Det er etter de første 16 dagene de vil ha den :)

Ok, tusen takk :)

Back
Topp