Syklushjelp!!

FruD

Forelsket i forumet
Jeg hadde en sa for 2 mnd siden, og fikk tilbake mens 22.08, blødde veldig lite, helt til 27.08, da begynte mensen på "ordentlig" i 5 dager.

Vi har prøvd igjen, og har MASSE murringer!

Så det jeg lurer på jenter! Når kan jeg evt. beregne termin fra? 22. eller 27?
 
hmm vanskelig, kan jo ha eggløsning mens man har mensen, så er jo litt vanskelig å si 
 
Vet du når sånn ca befruktning skjedde? Kan jo regne termin ut ifra det, for å få en pekepinn :-)
 
Tja, vi prøvde annenhver dag sist uke. Så vanskelig å si når befruktining skjedde, men jeg hadde el i løpet av sist uke. Er så usikker på når jeg kan teste, mandag eller neste lørdag? Siden jeg egetnlig fikk mens man. 22, men også egentlig lørd. 27, siden den begynte på ordentlig da.. Hmmm...

Når dere får mens, og kanskje blør lite de første dagene, regner dere da ut termin fra dagen dere tørket blod, eller når det begynner for fullt?
 
her er det full blødning fra første dag. Jeg kjenner når det skal komme og en liten halvtime senere så har tanta kommet.. SÅ her er er det fra første dag...
 
Las en plass at 1. dag er den dagen du begynner med "spotting", litt brun utflod, småblod...
 
Tusen takk for svar jenter Tror jeg skal prøve meg på testing på mandag! Gleder meg!!
 
Back
Topp