Syklus.

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvordan dag i syklusen fikk dere den første positive graviditetstesten?

Selv testet jeg positivt først på syklusdag 34 siden jeg merket at mensen ikke kom og ting begynte å stemme litt mer siden jeg tenkte over hvordan formen har vært den siste uken så bestemte jeg meg for å teste. :)

Jeg vet ikke. Fikk positiv 2 dager før forventet mens. Men eggløsningen var nok senere enn vanlig. Så vanskelig å si.

På dag 23, testa for at det var ganske så planlagt. Hadde ingen andre symptomer enn de som vanligvis er i syklusen, litt tidligere og sterkere murring.

Testa positivt dg 31 i syklus. Har litt hoppande syklus mellom 29dg og 33dg. Blei skikkelig overraska over klaff :Heartred
Er på dag 53 no, og tida berre snigla! Hadde eg visst kor sakte tida går og kor mykje bekymring eg skulle få, så skulle eg ønske eg ikkje hadde testa så tidelig laughing6

Syklusdag 33 fikk jeg den første svake, men turte ikke stole på den.
Dag 36 er da jeg faktisk begynte å tro på det :happy:

Fikk min første svake strek syklusdag 27,men jeg fortsatte å teste frem til ca ikm dag 30 :) fikk eggløsning senere enn det jeg pleier.

Testet veldig tydelige streker 3+3. Med en 28 dagers syklus altså 4 dager før IKM. Men mistenker at syklus var noe kortere. Aner ikke. Hadde ikke to like sykluser mellom p-pilleslutt og klaff og fikk ikke positiv EL-test denne runden. Tror derfor jeg har hatt EL før jeg sjøl trodde.

Syklusdag 26, testa en dag før, selv om jeg var overbevist om at det ikke hadde klaffa den mnd.. Så feil kan man ta. ;)

Testa positivt på dag 29 av en syklus på ca 34! Umulig nesten og si da, dette er 3 svangerskapet på under 2 år så har bare hatt mens 4 ganger og den har vært veeeldig forskjellig ‍♀️

Testa positivt på syklus dag 22 med cb digital :)

Jeg testet også positivt på dag 34 av syklusen. Hadde ikke fått mensen og hadde så ømme bryst at det var vondt å dusje :laughing002

På dag 30 :) Testet ikke noe før da jeg hadde utelukket at det var en mulighet den måneden.

Back
Topp