Syklus etter pilleslutt

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Jeg slutta på cerazette for 3 uker siden
Tok siste pille torsdag 4 juni
Jeg hadde ikke mensen i det hele tatt mens jeg gikk på cerazette, og har egentlig ikke peiling på hvordan sykluser min er nå.
Når kan jeg forvente å få mensen?
Eller kan jeg allerede være gravid?
Kjenner press/ubehag i livmorområdet nå, er det tanta som gjør seg klar til å komme?
 
Hehe. Jeg slutta i juni i fjor. Fikk en liten blødning etter slutt også fikk jeg ikke ordentlig mens før 7 uker etter det. Så ble ikke orden før i august for min del. Cerazette kan tulle til skikkelig. Det gjorde det sist også.
 
Hehe. Jeg slutta i juni i fjor. Fikk en liten blødning etter slutt også fikk jeg ikke ordentlig mens før 7 uker etter det. Så ble ikke orden før i august for min del. Cerazette kan tulle til skikkelig. Det gjorde det sist også.
Så dumt at det kan lage krøll slik da
Brukte Qlaira før vi prøvde på forrige, og mens var regelmessig på timen mens jeg tok de, den kom som forventet etter pilleslutt første på, men ikke neste.
Hadde håp om at det gikk greit denne gangen også.
Når kan jeg begynne å teste tenker du om mens uteblir fremdeles?
Dumt å ta for mange neg tester også :p
 
Jeg tok vel en test i uka mens jeg venta. Altså de siste tre ukene. Men man kan hoppe over mens i ferien pga ferie stress har jeg hørt.
 
Jeg tok vel en test i uka mens jeg venta. Altså de siste tre ukene. Men man kan hoppe over mens i ferien pga ferie stress har jeg hørt.
Jeg begynner ferien min i morgen og mini fyller 2 år da, så kanskje en grei dag å ta en test? :)
Tenk om jeg hadde fått en så fin start på ferien da
Og på minstemann sin bursdag!
Hehe
Nei skal ikke håpe for mye :)
 
Jeg begynner ferien min i morgen og mini fyller 2 år da, så kanskje en grei dag å ta en test? :)
Tenk om jeg hadde fått en så fin start på ferien da
Og på minstemann sin bursdag!
Hehe
Nei skal ikke håpe for mye :)
Hei! Så spennende da! Hvordan har det gått med testing? Syklusen min ble tullete etter cerazette. Satt på pp 4 fordi den var då ustabil, så nå har jeg ei på snart 7 mnd i tillegg til hun som ble 2 år 5.juli
 
Ja, hvordan gikk testingen Amahel?
Nei det har ikke blitt til noe enda :(
Men gjerne ikke så rart da det ble oppdaget at livmorhalsen hadde "grodd sammen" etter koniseringen i fjor vår :/
Jeg har nå for andre gang vært og fått blokket den opp og håper det er åpning nok nå :)
Hadde EL mandag forrige uke men var og blokker opp skikkelig siste gangen torsdagen etterpå. Så tviler på det har gått veien denne mnd heller.
Skal i utgangspunktet da få mensen ca på mandag.
Time Will show :)
 
Back
Topp