Syklus etter p-piller

Emiliepia

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hvordan var deres syklus etter p-piller?

Jeg har gått på p-piller i 10 år og sluttet i januar. Til nå har den vært 54 dager. Lurer på om den fort blir kortere og stabil?

Alt fra 14 til 40 dager, opp og ned. Holdt på slik i 1 år sånn ca :-(

Fikk lengre syklus enn normalt, var på 32 dager mot normale 28. Ble gravid før jeg rakk å se om det normaliserte seg. Etter at jeg tok ut hormonspiralen hadde jeg noen mnd med syklus på 36 dager eller derom, men etter en stund ble syklusene kortere igjen og de siste to var på 28 dager.

Gikk rett på stabil syklus på 35 dager her. Men jeg hadde noen opphold innimellom på ppilla da, siden legen alltid har anbefalt dette. Kan ha hatt noe å si kanskje

Det kan være. Jeg har ikke hatt noe opphold, og vet det er ganske lenge..

Håper det stabiliserer seg raskt da. Lettere å følge med da, og å finne EL:)

Jeg slutta på pilla i okt/nov i fjor og har etter det hatt først 40,36,34 og nå er det gått 44 dager!!

Håper virkelig det er en liten spire nå! Har ømme bryster og kjenner jeg har vert små uvel i kroppen de siste dagene! Jeg tror det skal ha klaffet denne syklusen, men er ikke lett og vite!

Her skal jeg følge med. Har selv gått på p-piller i 9 år(eller er det 10?) og skal slutte med dem i begynnelsen av april. Redd for at syklusen ikke blir normal :(

Håper den blir kortere og kortere etterhvert hos deg :) Lykke til!

Last edited:
Min syklus endra seg etter eit par mnd tilbake til normalen og eg hadde da brukt p-piller i 14 år nesten uten opphold:) Vart gravid pp 4 etter at eg slutta. Iflg fleire gynekologar eg har snakka med er det ingen vits å ha opphold i p-pille bruk, ho eine sa at det einaste ein kunne oppnå med det var å bli uplanlagt gravid;)
Lykke til:)

Jeg slutta på pilla i okt/nov i fjor og har etter det hatt først 40,36,34 og nå er det gått 44 dager!!

Håper virkelig det er en liten spire nå! Har ømme bryster og kjenner jeg har vert små uvel i kroppen de siste dagene! Jeg tror det skal ha klaffet denne syklusen, men er ikke lett og vite!
Så spennende! Håper det er en lkten spire der nå :D

Her skal jeg følge med. Har selv gått på p-piller i 9 år(eller er det 10?) og skal slutte med dem i begynnelsen av april. Redd for at syklusen ikke blir normal :(

Håper den blir kortere og kortere etterhvert hos deg :) Lykke til!
Takk for det :)
Når planlegger du å starte prøvingen?

Jeg har jo uregelmessig syklus av meg selv. Men det tok seks mnd, og det var fire sykluser. Den ene på tre mnd, før jeg fikk el etter pilleslutt. (jeg tempet, derfor vet jeg det)

Jeg er glad jeg ikke var prøver det halvåret...

Jeg har jo uregelmessig syklus av meg selv. Men det tok seks mnd, og det var fire sykluser. Den ene på tre mnd, før jeg fikk el etter pilleslutt. (jeg tempet, derfor vet jeg det)

Jeg er glad jeg ikke var prøver det halvåret...
Huff det tik tid ja! Men så stabiliserte den seg?

Huff det tik tid ja! Men så stabiliserte den seg?
Nei, for jeg har ikke stabil syklus.

Den ble stabil på 35 dager etter føste fødsel da. Og rundt noen og 40 ettet andre fødsel, men med noen kortere.

Jeg har pco.

Back
Topp