Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være. Jeg har ikke hatt noe opphold, og vet det er ganske lenge..
Så spennende! Håper det er en lkten spire der nåJeg slutta på pilla i okt/nov i fjor og har etter det hatt først 40,36,34 og nå er det gått 44 dager!!
Håper virkelig det er en liten spire nå! Har ømme bryster og kjenner jeg har vert små uvel i kroppen de siste dagene! Jeg tror det skal ha klaffet denne syklusen, men er ikke lett og vite!
Takk for detHer skal jeg følge med. Har selv gått på p-piller i 9 år(eller er det 10?) og skal slutte med dem i begynnelsen av april. Redd for at syklusen ikke blir normal![]()
Håper den blir kortere og kortere etterhvert hos degLykke til!
Den siste p-pilla blir tatt 31 mars, så med en gang etter detteNår planlegger du å starte prøvingen?
Huff det tik tid ja! Men så stabiliserte den seg?Jeg har jo uregelmessig syklus av meg selv. Men det tok seks mnd, og det var fire sykluser. Den ene på tre mnd, før jeg fikk el etter pilleslutt. (jeg tempet, derfor vet jeg det)
Jeg er glad jeg ikke var prøver det halvåret...
Så spennende! Jeg har lest flere plasser at man burde slutte 3 måneder før, så det gjorde jeg, og vi starter prøvingen etter påskeDen siste p-pilla blir tatt 31 mars, så med en gang etter dette![]()
Nei, for jeg har ikke stabil syklus.Huff det tik tid ja! Men så stabiliserte den seg?