Syklus etter lap?

Tøysa

Elsker forumet
Lurer på om dere som har vært gjennom lap/ kikkhullsoperasjon blødde mye etter inngrepet?
Jeg blødde litt samme dagen/ kvelden, men ingenting dagen etter. Så kom det masse friskt blod to dager etter, altså på torsdag, fredag og bittelitt på lørdag. Har spotta siden og har fortsatt litt farge på utfloden...

Vi har fått beskjed om at vi muligens kan klare det på egenhånd nå, og da er det jo plutselig viktig å følge med på syklusen igjen. [:)] Jeg lurer altså på om dere tror det var TR jeg fikk på torsdag, eller om det er vanlig å blø/ ha farget utflod ei hel uke etter lap? Skulle hatt TR i disse dager, men så har syklusen min vært veldig ustabil de siste årene, så er umulig å si.

Ville dere tatt utgangspunkt i at jeg er på syklusdag 6 i dag, eller må vi vente en syklus til før vi kan begynne å telle dager og prøve? [:)]

Er nok ikke enkelt å svare på dette, men tenkte kanskje noen av dere har litt egne erfaringer i forhold til dagene etter en kikkhullsoperasjon. Håper på svar! [:)]

Ellers er jeg hjemme fra jobb enda, men formen er stigende og jeg satser på at prøve meg på jobb i mårra. Fortsatt litt luftsmerter etter inngrepet. Stingene på magen har begynt å klø litt, men det er vel et godt tegn og betyr at det gror fint der nede! [:D] Klem fra Tøysa

Hmmm. Ikke lett. Men hvor i sykluse var du?
Jeg var midt i og den mensen kom som normalt.

Jeg ville ringt og hørt sykehuset.

Det kan ta litt tid før luft smertene gir seg. Jeg hadde fortsatt vondt 5 dager etter. Lykke til[:)]

Takk for gode svar! Har kommet fram til at jeg tror det kun er blødninger etter operasjonen, spotter fortsatt, og det er nok mye som skal ut etter alt de fikset på der inne sikkert. Målte basaltemperaturen i går og i dag, og tempen er høy slik den pleier å være etter el. (De få gangene jeg har hatt el...) Regner med at jeg får TR etterhvert, like greit at den venter litt, og at vi ikke trenger å begynne å prøve riktig enda. La kroppen få slappe av litt først! [;)]

De brente i alle fall en del der inne, men fant ikke noe annet galt enn det de allerede visste, altså at jeg har veldig mange follikler pga PCO, og sjeldne eller så og si aldri eggløsninger.

Skal til sjekk om en mnd tid, da får jeg vite litt mer om hva de gjorde og ikke minst om det har hatt noen betydning/ om det er noen forskjell i ettertid.

Back
Topp