Syklus etter gonopepetyl

N

Nyigamet.

Guest
Hei! Dere som satte gonopeptyl rett før egguttak pga totalfrys. Når fikk dere første blødning og hvordan var syklusen etter der igjen?
Jeg har 29 dagers syklus men for at innsett ikke skal krasje med eksamen i mai hadde det hjulpet om syklusen ble noe forsinket

Fikk mens raskere enn vanlig, altså 6 dager etter uttak :hilarious:

Hei! Dere som satte gonopeptyl rett før egguttak pga totalfrys. Når fikk dere første blødning og hvordan var syklusen etter der igjen?
Jeg har 29 dagers syklus men for at innsett ikke skal krasje med eksamen i mai hadde det hjulpet om syklusen ble noe forsinket
7 dager etter fikk jeg en blødning. Syklus etter den varte i 30 dager og hadde innsett ved eggløsning etter siste mens (så ca. 20 dager etter mens)

Min syklus ble ganske mye kortere etter gonapeptyl, hadde da syklus på 25 dager den syklusen jeg satte sprøytene (har vanligvis 35 dager), mensen kom 16 dager etter gonapeptyl ble satt. Syklusen etter det igjen (pausesyklusen) ble derimot halvannen uke lengre enn vanlig (43 dager), så kanskje den stilte seg litt inn igjen? :bored:

Fikk mensen 6 dager etter uttak (dag 22) og venter nå på mensen igjen. Er på dag 49, og fortsatt ikke fått den Har vanligvis 30 dager..

Back
Topp