Sykling?

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Flere som sykler? Ute altså...Synes dere det er skummelt? Jeg er livredd for å ramle! Jeg hentet sønnen min i barnehagen i dag med sykkelvogna- det synes han var gøy :) Jeg syklet utrolig sent fordi jeg har ikke så godt av stress for tiden, og fordi jeg var veldig redd for å ramle!

Skulle gjerne ha sykla mer (isen og snøen burde helst være borte da), men har artrose i knærne så kan til tider være smertefullt.
Men skifter ungene barnehage (håper på det), så kan jeg sykle mer, for da slipper jeg oppoverbakker :D

Hadde ikke turt nå tror jeg pga isete veier......
Men kanskje om det hadde vært bart :) :)

Kanskje hvis det ikke hadde vært vinter:) men det sier jeg hvert år:p

Her er det jo vinter og da sykler jeg aldri. Jeg er litt usikker på hva du mener egentlig? Spør du om sykling på bar vei? I så fall så syklet jeg til termin med nr. 1. Jeg er ikke så bekymret av meg og gjør alt mulig.

Vel, jeg hater og sykle:p så nej sykler ikke. Bruker mye bil;)

Her er det jo vinter og da sykler jeg aldri. Jeg er litt usikker på hva du mener egentlig? Spør du om sykling på bar vei? I så fall så syklet jeg til termin med nr. 1. Jeg er ikke så bekymret av meg og gjør alt mulig.
Reddharen meg sykler ikke på snø eller is! Det var 7 pluss i dag og bare fine veier!

Reddharen meg sykler ikke på snø eller is! Det var 7 pluss i dag og bare fine veier!

Det hørtes jo helt fantastisk ut med 7 grader og bare veier :)
Om du er veldig redd når du sykler så bør du nok la det være, men hvis ikke ville jeg ha syklet om jeg var deg. Det er jo kjempegod trim og godt for bekkenet med sykling. Jeg driver med spinning fortsatt og det gjør virkelig godt for kroppen.

Det hørtes jo helt fantastisk ut med 7 grader og bare veier :)
Om du er veldig redd når du sykler så bør du nok la det være, men hvis ikke ville jeg ha syklet om jeg var deg. Det er jo kjempegod trim og godt for bekkenet med sykling. Jeg driver med spinning fortsatt og det gjør virkelig godt for kroppen.

Vel- tror ikke jeg hadde skadet meg veldig i mitt sakte tempo! Så lenge jeg tar det med ro går det sikkert bra. Jeg har jo fryktelig godt av det!

Back
Topp