sykling

heges79

Elsker forumet
Er det flere som har barn som ikke kan å å sykle enda? Oliver får det ikke til enda, men har hatt lite interesse for sykling, inntil nå.. Får litt vondt av han der han "går" på sykkelen i barnehagen, mens de andre suser avgårde [8D][8D] Men det kommer vel.. Samme gjelder sparkesykkel.. har litt småpysete gutt..hehe [8D][8D]

mine har ikke prøvd seg på sykler i år,men de skater heller da[8D] digger skateboardene sine...........
vurdere litt å kjøpe balanse sykler til de heller.vi får se[;)]

Her har det akkurat smelta, så syklene driver å kommer frem [:)]

Hun har bare en trehjulssykkel i plast her som det er litt lang avstand til pedalene på.

Men har sett at hun har syklet ordentlig før [:)]

Skal kjøpe sykkel med to hjul og støttehjul snart [:)]

Maren får det ikkje til ho heller, ho trakkar ned med begge beina samtidig.. Ho klarer det dersom eg går attmed og seier, "den foten, så den foten, så den foten" Så det må vel ringe ei bjelle hos ho snart [:D]

her har vi ikke tatt frem sykkelen til Mie enda...bare sparkesykkelen.... og den har hun dreisen på... går litt for fort for meg,suser nedover bakker *gulp*[8D][:D]

men hun syklet litt i fjor,så trooooor det skal gå bra[:)]

o nei, han har ikke skjønt det med sykling enda. Ikke Sebastian engang[8|] satser på at de får det til denne våren[;)]

Vesla har en trehjulssykkel i plast (en sånn med langt håndtak bak som vi kan styre med), men det er bare et par ganger at hun har tatt føttene på pedalene og latt de følge med i bevegelsene[8D] Har arvet en vanlig sykkel med støttehjul på nå som hun kan begynne å sitte på, men tviler på at det blir noen direkte sykling på henne med det første. Men stresser ikke, tenker egentlig ikke på særlig sykling før neste vår/sommer[8D]

Teo har skjønt det. Han prøvde i fjor,men da var han for kort i beina :)

ORIGINAL: heges79

Er det flere som har barn som ikke kan å å sykle enda? Oliver får det ikke til enda, men har hatt lite interesse for sykling, inntil nå.. Får litt vondt av han der han "går" på sykkelen i barnehagen, mens de andre suser avgårde [8D][8D] Men det kommer vel.. Samme gjelder sparkesykkel.. har litt småpysete gutt..hehe [8D][8D]

Tror ikke det har noe med å være pysete altså, det er ikke noe sent å ikke kunne sykle enda!

Sebastian når forøvrig bare såvidt ned på pedalene på sykkelen sin, så han klarer ikke å tråkke rundt. Satser på han vokser litt snart, hehe!

Her sykler hun som bare det, så jeg har lyst å kjøpe vanlig sykkel til henne. Men dessverre er det altfor store, siden de ikke lager 2-hjulssykler til så små barn.. :(

Men men, hun får hvertfall perfeksjonert teknikken mens vi venter..

ORIGINAL: Cinnamon*

Her sykler hun som bare det, så jeg har lyst å kjøpe vanlig sykkel til henne. Men dessverre er det altfor store, siden de ikke lager 2-hjulssykler til så små barn.. :(

Men men, hun får hvertfall perfeksjonert teknikken mens vi venter..

Ikke? Ser jo overalt at de selger 2-hjulssykler som er beregnet på 2-4 år. Er de veldig store? Vi har ikke vært å prøvd enda.....

Back
Topp