Sykler uten støttehjul!

Katey

Elsker forumet
I dag har vi tatt av støttehjula på mini sin sykkel, siden de egentlig bare var i veien.Og han sykler som bare det!!! Frem og tilbake og full fart ned bakkene.
Han var kjempe stolt og en kan trygt si at det var mammaen og pappaen også

Ja, de vokser fort disse ungene!!!
 
Seriøst? Det pleier de vel ikke å lære før de er 5 år eller noe sånt? 

Så flink han er da :)

Her går det i sparkesykkel, ikke så interessert i vanlig sykkel enda :)
 
Helt seriøst.

Han elsker alt som har med motorsykler, sykler og sparkesykler å gjøre.Vi kjøpte en balansesykkel til han for noen dager siden, og det tok han med en gang.
I går prøvde vi å skru av støttehjulene og det gikk supert!

Problemet var å få kjørt han i barnehagen i dag, han ville heller være hjemme og sykle
 
Oj! Så utrolig flink han er..!!

Vi hadde tenkt og kjöpe sykkel til Emilia i storesöster-gave, men hun er dessverre for lav..! Men men.. Får evt kjöpe balansesykkel i stedet! :)
 
Wow, så flink han er!!!
Lilja har akkurat fått to-hjulsykkel MED støttehjul ja ;), men hun blir så sint hver gang hun prøver den. Ofte så bremser hun istedet for å tråkke fremover :P Øvelse gjør mester :)
 
Takk for svar.

Her går det som det suser nå. Han trør som bare det, og det er få fall. Hadde et skikkelig fall her, men det var for at han tok begge hendene av rattet for å vinke til naboene

I dag har han også begynt å stå og trø. Litt vanskelig enda, men det er ikke så langt unna det heller.
Prøvde å legge video fra syklinga inn fra mobilen min, men måtte gi opp...
 
WOW!! Jeg som egentlig var imponert over småen sin sykling...
Kult at han har knekt den koden da
 
Gutten vår har også tatt av støttehjulene og lært seg å sykle uten dem nå :):) det ble nesten litt for mye av det gode for mammaen:’) en stykk suuuuperstolt «liten» gutt! :D

Er så gøy å se hvordan de utvikler seg!! Selv syklet jeg ikke uten støttehjul før jeg hadde startet på skolen, så dette synes jeg gikk rimelig kjapt! :D
 
Her gikk støttehjulene av rett etter påske!!
Har ikke gjort noe for det men han ville og vi så jo at han ikke trengte dem :)
Gøy at det er flere som lærer tidlig, jeg har fått masse utrop som seriøst, er det sant og det er alt for tidlig, men han har ikke fått ett eneste skrubbsår pga sykklingen :)

For to uker siden trillet jeg de to minste mens han syklet ved siden av i 4 km! Passe stolt :)
 
Vi skal prøve uten støttehjul i morgen, er spent på hvordan det går.
 
Min gutt er veldig forsiktig på sykkelen, ser ikke at han lærer så mye av støttehjulene egentlig, de er litt høye så han sykler skeivt og det går jo ikke når vi tar de av. Sku heller hatt en balansesykkel tror jeg?
 
Her har jentungen støttehjul på sykkelen sin ennå. Hun har ikke vært så veldig interessert i å lære å sykle "ordenlig" ennå, men det kommer seg nå.. Hun blir 5 i august btw ;)
 
Da sykler vårt barn endelig uten støttehjul, det suser og går som bare det. Trenger litt start hjelp for å holde sykkelen stabil til å begynne med.
 
Her også sykler vesla uten støttehjul :)
 
Back
Topp