Sykle

Oktober-baby ☺

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kanskje dumt spørsmål, men dattera mi maser så om ikke vi kan ut å sykle. Er det noen grunn til at jeg ikke burde det? (Sånn bortsett fra hvis jeg skulle falle) er i uke 16 i morgen :) Syntes det er så kjedelig å hele tiden unnskylde meg at jeg ikke kan ditt og datt. Blir jo uansett ikke lange turen, eier jo ikke energi :confused:

Sykling er bra! Med tanke på bekkenet er dette en av de beste øvelsene å gjøre. God tur :)

Sykling er vel ikke noe problem så lenge man ikke sykler terrengsykling eller noe annet med stor sjanse for å falle :) jeg tørr ikke helt å sykle på jobb selv for det er så bratt og traffikert og så mange idioter i rushen. Men en liten kosetur i helgene er vel bare supert for alle! :)

Er du vant til å sykle kjør på tenker jeg :)
Jeg personlig er en dårlig syklist, veldig ustø og virrete, vi bruker evt bare bysykkel her i Oslo og da sykler mye i veien så jeg tørr ikle iår :dead::nailbiting:

Kanskje dumt spørsmål, men dattera mi maser så om ikke vi kan ut å sykle. Er det noen grunn til at jeg ikke burde det? (Sånn bortsett fra hvis jeg skulle falle) er i uke 16 i morgen :) Syntes det er så kjedelig å hele tiden unnskylde meg at jeg ikke kan ditt og datt. Blir jo uansett ikke lange turen, eier jo ikke energi :confused:
Jeg sykler, men ikke vågalt ;)

God sykkeltur! :) Jeg bor nærme jobb og sykler stort sett hver dag. Er under ti min hver vei. Deilig med litt frisk luft og lett bevegelse.

God sykkeltur! :) Jeg bor nærme jobb og sykler stort sett hver dag. Er under ti min hver vei. Deilig med litt frisk luft og lett bevegelse.

Har ikke turt å sykle til jobb etter at jeg fant ut at jeg er gravid :( Bratte bakker og mye trafikk, ofte nesten blitt påkjørt på veien, så vil ikke ta noen unødvendige sjanser.
Men noen korte helgeturer på roligere veier med mini'n har vært veldig fine da :)

Back
Topp