Sykkelvogn m/link

Har vært å kjøpt til snuppa i 1 års gave i dag, kjempe billig og kjempe fin[:D]

ORIGINAL: Laisa

Hvor gammel må du være for å bruke en sånn (babyen asså [:)])?

Jeg vet ikke egentlig. Men regner med at det går greit når de kan sitte selv?! Og når hodet er passelig til hjelm? Hvis en bruker det oppi der da [8|]

Maja er litt over 8 mnd'er nå, og vi tenkte å ta den i bruk med en gang [:)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Vet noen om det er plass til en eller to`?[:)]

Skal være plass til 2 [;)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Vet noen om det er plass til en eller to`?[:)]

2 tenker jeg[:)]

de fleste er til 2 !dyrere for en som er laget for 1 person enn 2 personer[8|]rart [:D]

feks den sykkelvognen vi har ligger man litt kan man si ,men denne sykkelvognen her så sitter man rett opp !så de må da kunne sitte selv

På denne måtte de være minimum 12 mnd, Var plass til 2 barn i den[:)]

ORIGINAL: Oda sin mamma

Vet du hvorfor de må være 12 mnd'er? [8|]

ORIGINAL: xCamillax

Vet du hvorfor de må være 12 mnd'er? [8|]

Vet ikke hvorfor, men sto det på sykkelvogna, er sikkert på grunn av støtte til ryggen. Var ganske rett og myk i ryggen[:)]

Jobber i G-sport... Supert tilbud[;)] går fort unna.. så vær raskt ute[;)]

ORIGINAL: siljea84

Jobber i G-sport... Supert tilbud[;)] går fort unna.. så vær raskt ute[;)]

Er den god til lage turer også?

ORIGINAL: xCamillax

Tilbud på sykkelvogn nå hos www.gsport.no , 699,- [:)]

Supert tilbud, de pleier jo koste flere tusen!

den samme koster 1299 hos intersport ser jeg, så da er det vel ca det den koster når den ikke er på tilbud...

må se om jeg får tak i på g-sport ja [:D]

det finnes en type stol "hengestol" som kan monteres inni for de minste. så den på en dansk side når jeg googla på sykkelvogn[;)]

Ja, den er ganske solid.. koster 1299 ordinært! men er ganske rett i ryggen, med tanke på de minste på langtur.. så er nok gjerne best fra 12 mnd å oppover...[:)]

ORIGINAL: pupple

det finnes en type stol "hengestol" som kan monteres inni for de minste. så den på en dansk side når jeg googla på sykkelvogn[;)]

Har du link til den siden?

ORIGINAL: mammantilguttogjente

man skal ikke bruke hjelm i sykkelvogn har jeg hørt

Vi kjøpte den vogna på G-sport i går! [:D]
Da kjøpte vi også med hjelm som vi sa at guttungen skulle bruke oppi vogna. Rart de ikke sa noe om at man ikke skal bruke hjelm i vogna da hvis det er sånn? Er det noen som vet med sikkerhet om man skal ha hjelm i de eller ikke, og evt hvorfor ikke?

Kjøpte den på Alna senteret i dag [:D] De hadde igjen flere da vi kjøpte...

Var på Strømmen Storsenter først, men der var de utsolgt... De får inn 3 stk på fredag, men da er det førstemann til mølla ble vi fortalt...

Han vi kjøpte den av i går sa det var påbudt med hjelm, hadde vel ikke sakt det hvis man ikke burde ha det i sykkelvognene, hvis ikke det var et dårlig salgstriks da[:)] I såfall gikk vi rett på[:D]

Han vi kjøpte den av i går sa det var påbudt med hjelm, hadde vel ikke sakt det hvis man ikke burde ha det i sykkelvognene, hvis ikke det var et dårlig salgstriks da[:)] I såfall gikk vi rett på[:D]

Hehe, god selger han der ja! [;)]
Nei, jeg tror også man skal ha hjelm i sykkelvogn, så kommer til å bruke det på gutten vår ihvertfall! [:)]

Back
Topp