Sykkelvogn/henger...

Hege og Dennis

Forumet er livet
Noen som har erfaringer med det!!!!Har litt lyst på det egentlig men vet stort om det....Så håper noen her inne kan fortelle meg litt....

Hvor har dere kjøpt hen?!
Hvor mye betalte dere for den?!
Og positive og negative sider om vogna!?
Og selvfølgelig åssen merke?!

For å være ærlig så gidder jeg ikke å betale 6-7000kr for en....Da skal den være av gull og diamanter!!!Hehe[:D]

På xxl har de ei til 3499,- som det er plass til to unger i. Den er sånn at du kan klappe den sammen + at du kan hekte den av sykkelen og bruke den som vanlig vogn. Kjempekjekt om man skal på feks. bytur eller har behov for å komme seg til et sted hvor man skal trille videre. 

Aner ikke hva slags merke, men har et vennepar som har ei sånn og de er helfornøyd. Jeg sikler på den, men  venter på skattepenger [8D]

titta litt rundt.. er ikke så inni d m merker.. men obs har ei veldig billig nå.. meridas var heller ikke dyr[:)]

Intersport har en nå til 1300,- som skal være bra. Plass til 2 unger. Er ikke sikker på om det var håndtak på den til å trille den med...

Lidl hadde/har til litt under 1500,- hvis jeg husker rett.

mener je har sett obs har en billig en... husker verken pris eller merke[;)]

ORIGINAL: Homer

I butikken fører vi Spectra, Croozer, Couger og Trek. Disse har pris fra 1500 til ca 10000,-. Selv valgte jeg Croozer singel som koster 4000,- og er strålende fornøyd med det valget. Den er lett, stødig og triller godt. Det følger med sykkelstak, lite trillehjul med sving og et større hjul som kan kobles på, så det er faktisk tre vogner i ett [:D]. To fester til sykkel følger også med. Enkel å slå sammen er den også. Et lite minus er at det ikke lages lagringstrekk til den så hvis den står ute blir den veldig våt, men overtrekk til sykkel passer helt sikkert (har ikke prøvd for det er ikke et problem for oss lengre). Croozer dobbel har samme egenskapene, forskjellen er at den har plass til to unger og er 500,- dyrere.

Spectravognene er helt enkle vogner i stål (1500,-) eller aluminium (2900,-). Kan kun brukes til sykkel. Her er ekstrafeste ikke inkludert. Stålmodellen har tøybunn, mens alumodellen har aluminiumsbunn. Ca 2 kg forskjell i vekt.

Couger er dyreste alternativ, og prisen varierer etter hvor mye utstyr du ønsker. Her kjøper du basispakke og velger om du vil ha den som sykkelvogn, pulk, joggevogn og mere til. Kjenner ikke denne så godt da vi ikke har solgt mange av den. Det finnes flere modeller.

Trekvogna (husker ikke modellnavnet) har jeg ikke prøvd, men butikksjefen har denne og han er fornøyd. Denne vogna har 5 punktsele og selv om to stykker sitter i denne sitter begge godt. Enkel å legge sammen (ihvertfall etter jeg fant ut hvordan det skulle gjøres, hehe).

Er det noe du lurer på ang. disse så send meg PM.

oioi, du hadde peiling!! [:)]

Homer: kan man levere ei barnevogn til reparasjon hos en sykkelreparatør for å fikse bremser, eller er det umulig å finne deler?

æ har ei sån sykkelvogn.. betalte 2000,- førr snart 5 år sia..

i den så hadde æ dattra mi på 3 å sønn på 5 (i 2003)[8D]

Den va genial.. æ sykla som en vind, me over 50 kg på slæp[:D] ohhh, d va tider man va sporty[8D]

vi kjøpte en til ca 5000 kr. ville ikke kjøpt de billige, men det er fordi vi skal bruke den mye og skal bruke den i skogen og på tur.
de billige funker sikkert ok på asfalt.

ORIGINAL: Chello

Hvor har dere kjøpt hen?! Europris
Hvor mye betalte dere for den?! 600kr  
Og positive og negative sider om vogna!? negativt er jo at den ikke kan brukes til noe annet enn sykkelvogn og at den tar stor plass.. men det gjør alle sykkelvogner. Positive er alt annet

Oi det var ikke dyrt!!!Da må jeg nesten ta meg en tur og se!!!!Er ikke så farlig om den ikke kan brukes til noen annet!! 

Back
Topp