njoooo. jeg er jo sprek, blir bare litt lat innimellom....
men jeg prøver å ha som mål å gå på spinning 1 gang i uka nå. det hender det kan bli 2-3 ganger også. merker det er litt ubehagelig å sitte fremoverbøyd over lengre tid, press i magen og blir tissetrengt. men jeg sykler sittende uten å lene meg til styret, så funker det ganske greit. jeg bruker pulsklokke og har kontroll. svetter mindre enn før da, før rant det av armene mine, nå svetter jeg ikke fullt så mye. sikkert fordi jeg ikke tar i så mye som før.
ellers kan jeg gå tur. har ikke vondt noen plass, så det går fint. men blir fort tissetrengt...og puster tungt i bakkene og føler liksom futten i beina mine er totalt borte, beina føles som tunge stokker som jeg må draaa med meg opp bakkene.
vanlig sykkel....joda. fant endelig frem sykkelen etter at snøen forsvant og da har den ikke vært fremme siden før jul. merket dette godt ja, at snøen har ligget her lenge og i mellomtida har mye skjedd med magen... samme som med spinningsykkelen her da; tungt, press i magen, tungt opp bakker. men heldigvis er sykkelturen til jobb ganske kort så det er ikke så gale.
gleder meg til å få kroppen tilbake.
men priser meg over at jeg ikke har hatt vondt noen plasser eller plager. jeg fungerer foreløpig ganske så fint. 7 uker igjen nå [:)]