Sykkelshorts under kjole??

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Min favoritt er fra Cubus. Vises ikke under og- uten hold in. Trenger ikke det nå når jeg er gravid [emoji28]

Hvorfor ikke heller kjøpe bukseunderskjørt? Samme som underskjørt bare med bein. Er usynlig under kjoler og skjørt og hjelper mot gnisselår :)

Kjøp silkespray/strømpebukse på boks. Det selges på skobutikkene. Mye bedre enn å måtte gå med enda et plagg på seg. :)

Zizzi selger "lårskånere" i store størrelser. Både til midt på låret og til under knærne.

Babypudder på innsida av lårene funker også fint om man ikke har undershorts for hånden. Har alltid litt pudder med på varme sommerdager.

Kjøp silkespray/strømpebukse på boks. Det selges på skobutikkene. Mye bedre enn å måtte gå med enda et plagg på seg. :)

Greit å merke seg at disse spray strømpebuksene inneholder masse forskjellige stoffer som ihvertfall ikke jeg ønsker å spraye på huden nå som jeg er gravid [emoji4]

Greit å merke seg at disse spray strømpebuksene inneholder masse forskjellige stoffer som ihvertfall ikke jeg ønsker å spraye på huden nå som jeg er gravid [emoji4]

Tviler på at det er noe mer skummelt i dette enn i en fuktighetskrem med farge eller en hårspray.
Det er sjeldent vanlige produkter er farlige å bruke selv om man er gravid. :)
Men, man velger jo selv hva man vil bruke og ikke.

Back
Topp