R
RoseBusk
Guest
Tell me more!! Hvor kjøpes det? Syntes det ikke under da??
Er det håp for overvektige meg å gå med kjole nå da?
Er det håp for overvektige meg å gå med kjole nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi noen har lår som gnisserMen hvorfor shorts under kjole?holder det ikke lenge med truse?
Jeg fant på Lindex, men følte det var mer supertight-holdin enn strømpebuksestoffHar de fått inn igjen i år på lindex osv? I fjor fant jeg ingen og holdt på å gå gal av alle gnagsårene!
Digget det året når det fantes litt farger og mønster på de...
Og tror vi alle er enig om at det er strømpebuksestoff i sykkelshortsform vi snakker om [emoji6]
Men hvorfor shorts under kjole?holder det ikke lenge med truse?
Jeg får gnagsår etter 15 min på en normal varm sommerdag om jeg ikke har noe som går nedover lårene![]()

Ganske vanligAldri hørt om
Obs ok![]()
Hvor lang er den fra Pierre Robert? Jeg må ha en som går langt ned på lårene og ikke "ruller" opp igjen [emoji16]Jeg har kjøpt på BYoung og så synes jeg treningsshortsen til Pierre Robert er super![]()
Hvor får man tak i sånn knelang?Bruker oftest knelang tights under sommerkjoler. Føler ofte ting blir for kort og luftig og sånt, og så slipper jeg gnaging da. Hold inn er jo et alternativ, men for min del har jeg ikke prøvd noe jeg liker. Får jo bare valk over og under da.
Hvor får man tak i sånn knelang?