Sykkelshorts under kjole??

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Tell me more!! Hvor kjøpes det? Syntes det ikke under da??
Er det håp for overvektige meg å gå med kjole nå da?

Bruker vanelig kort tights som kjøpes på hm/Lindex you name it:) men ikke sykkel tights de er ubehagelig stoff syns jeg :)

Men hvorfor shorts under kjole? :-p holder det ikke lenge med truse?

Sykkelshorts med padding pleier jeg ikke å bruke nei, men sånn hold in som går litt ned på lårene og opp på magen funker bra ;)

Har de fått inn igjen i år på lindex osv? I fjor fant jeg ingen og holdt på å gå gal av alle gnagsårene!

Digget det året når det fantes litt farger og mønster på de...

Og tror vi alle er enig om at det er strømpebuksestoff i sykkelshortsform vi snakker om [emoji6]

Har de fått inn igjen i år på lindex osv? I fjor fant jeg ingen og holdt på å gå gal av alle gnagsårene!

Digget det året når det fantes litt farger og mønster på de...

Og tror vi alle er enig om at det er strømpebuksestoff i sykkelshortsform vi snakker om [emoji6]
Jeg fant på Lindex, men følte det var mer supertight-holdin enn strømpebuksestoff :p Siden jeg er høygravid håper jeg at jeg skal kunne bruke den etter babyen kommer ut, men hadde vært greit med noe som ikke er sykt stramt da! Må helt klart finne slik shorts :p

Jeg har kjøpt på BYoung og så synes jeg treningsshortsen til Pierre Robert er super :D

Bruker oftest knelang tights under sommerkjoler. Føler ofte ting blir for kort og luftig og sånt, og så slipper jeg gnaging da. Hold inn er jo et alternativ, men for min del har jeg ikke prøvd noe jeg liker. Får jo bare valk over og under da.

Bruker oftest knelang tights under sommerkjoler. Føler ofte ting blir for kort og luftig og sånt, og så slipper jeg gnaging da. Hold inn er jo et alternativ, men for min del har jeg ikke prøvd noe jeg liker. Får jo bare valk over og under da.
Hvor får man tak i sånn knelang?

Kort tigts er redningen min om sommeren! Jeg har både sort og hvit, og aldri syntes hos meg[emoji16][emoji6] men kommer jo ann på plagget, om undertøy synes under vil tightsen synes(har aldri hatt sort under hvit kjole da det sikkert synes)
Jeg hat kjøpt på gina tricot, sett hm har, og trur kappahl og zizzi har
[emoji16]

Back
Topp