sykkelsete til barn....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Får man seter som kan festes på sykkel uten bagasjebrett?? Eller må det være bagasjebrett?

Jeg har ikke sett seter som kan brukes uten bagasjebrett i butikkene nei, men jeg har sett mange seter som er montert på sykler uten bagasjebrett....

sykkelsetene til barn blir festet på ramma på sykkelen, så du trenger ikke bagasjebrett[:)]

TUsen takk [:D]

ORIGINAL: *Becca*

sykkelsetene til barn blir festet på ramma på sykkelen, så du trenger ikke bagasjebrett[:)]

Vårt sykkelsete er også festet til ramma på sykkelen, men det sto i bruksanvisninga at man aldri skylle feste sykkelsetet på en sykkel uten bagasjebrett pga sikkerheten..
ser på linken lagt ut tidligere her at det finnes seter som er godkjente uten bagasjebrett og det setet var utrolig likt det vi har da, men det er sikkert noen forskjeller.

Vi har sete uten bagasjebrett. Det er fra Polisport og har tre forskjellige instillinger på ryggen, og fotstøttene kan senkes og heves. Veldig fornøyd. Har dere flere sykler kan dere bare kjøpe en ekstra dings som holder setet oppe, så slipper dere å mjukle og fikse om dere ønsker å ha setet på en annen sykkel. Tror det vi har er ganske likt som noen av Hamax-setene.

(edit: ps: ungen vår dingler ikke frem og tilbake når jeg står og trår). Vi er faktisk utrolig fornøyd med setet, og gutten vår elsker å sitte bak der. )

vi har hamax-seter til guttene. Ingen av oss har bagasjebrett på sykkelen, setefestet er jo festa på rammen på sykkelen. Guttene sitter veldig godt, har aldri klaget, og vi bruker dem masse!

Back
Topp