Sykkel og Sykkelvogn

ver0

Forelsket i forumet
Jeg tror jeg har gått litt fra vettet, men jeg vurderer sterkt og gå til innkjøp av en sykkel til meg og en sykkelvogn til lillemann. Jeg tenker frem og tilbake til barnehage, butikker osv. Så ikke noe fansy bruk, men kanskje dette kan hjelpe litt på kiloene :) 

Men er det noen som har noen erfaringer de vil dele? En grei sykkel til meg (som ikke er veeeeldig dyr)? 
Sykkelvogn til lillemann? 

Alt blir tatt imot med stor takk :D 

Ha en fin dag videre!

Hei!
Jeg synes det er en fin ide. Jeg gjorde det samme selv i vår og er kjempe fornøyd. Kjøpte den billigste sykeln på biltema og den litt dyrere sykelvognen på samme stedet. Og jeg er fornøyd med de. Er veldig lettvint da man skal leverere i bhg og en tur i butikken da man får med seg mere enn med bare sykelsete.

Så synes ikke du har gått fra vettet, er veldig moro for både barn og voksen :) Å gratis trim får man på kjøpet ;)

Jeatrina skrev:
Hei!
Jeg synes det er en fin ide. Jeg gjorde det samme selv i vår og er kjempe fornøyd. Kjøpte den billigste sykeln på biltema og den litt dyrere sykelvognen på samme stedet. Og jeg er fornøyd med de. Er veldig lettvint da man skal leverere i bhg og en tur i butikken da man får med seg mere enn med bare sykelsete.

Så synes ikke du har gått fra vettet, er veldig moro for både barn og voksen :) Å gratis trim får man på kjøpet ;)

Gratis trim er ikke feil, nei! Men, hvordan er biltema sykkelen og sykle på? Iforhold til andre "skikkelige" merker. Jeg sliter litt med ledd og hofter, og lurer på om biltema sin er tung eller lignende? :)

Jeatrina skrev:
Hei!

Gratis trim er ikke feil, nei! Men, hvordan er biltema sykkelen og sykle på? Iforhold til andre "skikkelige" merker. Jeg sliter litt med ledd og hofter, og lurer på om biltema sin er tung eller lignende? :)

Faerytale skrev:
Sykkel vet jeg ikke om, men vi kjøpte sykkelvogn til lillegutt nå i helga til 799,- på XXL :)

Hva het den sykkelvognen? :)

Jeg syntes den billige sykeln fra biltema var veldig lett å fin å sykle på. Men alle er vi jo forskjellige. Er jo bare å dra på en biltema butikk å prøve de ut.

vi har aretti sykkelvogn, kjøpt på g-sport til 999,- eller var det intersport?  den er iallefall veldig grei.. får litt varer baki og er plass til to baki :)   av sykkel ville jeg ha dratt litt rundt å prøvd siden du er plaga med kroppen...

*Aulile* skrev:
vi har aretti sykkelvogn, kjøpt på g-sport til 999,- eller var det intersport?  den er iallefall veldig grei.. får litt varer baki og er plass til to baki :)   av sykkel ville jeg ha dratt litt rundt å prøvd siden du er plaga med kroppen...

Den har vi også, kjøpte den på tilbud på G-Sport til rundt 500-600,- for noen år siden. Det er kun barnas far som har brukt den, og han har vært veldig fornøyd med den. :)
Selv har jeg en rimelig citysykkel fra Biltema med 7 gir (ville ikke ha så mange gir), og selv nå over 5 år etter at jeg kjøpte den er jeg veldig fornøyd med den. :)

Biltema sykkelen er helt grei til sitt bruk. Enkel og grei sykkel! Så frem og tilbake fra barnehage og butikk, så duger den nok mer enn nok!

Takk for mange svar! Kjempe kjekt med litt info og erfaringer :) Jeg har selv vurdert den aretti sykkelvognen, da denne virker kjempe grei. Så får jeg kikke litt rundt på sykler :)
Det eneste sin gjenstår da er å vente på neste lønning! Kjenner jeg gleder meg! 

min samboer vil slanke seg, så han har kjøpt sykkel på biltema og en sykkelvogn på en sportsbutikk. de var ikke dyre i det hele tatt:) med på kjøpet dro han også med seg en sånn hundesele som skal festes på sykkelen, så han slanker både seg selv og hunden, pluss at poden storkoser seg baki der i sykkelvogna sin:) tror det er kjempe trim. lykke til

Kjempelurt!! Vi kjøpte en fra Cycle Tech i Hemsedal, og fikk den tilsendt på postoppkrav i posten. 150 kr i porto bare, og den koster bare 750. Har brukt den MASSE og er strålende fornøyd!! :) Anbefales! 

Her er mailadressen til damen jeg snakket med om du vil høre om de har fler på lager.  cvs969@hotmail.com

Back
Topp