sykepleire?

tafas

Elsker forumet
skal begy på studiet i høst, er hjemme nå m barna å tenkte å lese noe pensum..anbefall meg 1 eller flere bøker som jeg kan ha nytte av i studiet..takkeeeeeeeeeeeer mye[:)] 

Jeg går første året.
Som de andre sier så er det viktig med anatomi. Vi har nettopp hatt eksamen i etikk, statsvitenskap og kommunal kunnskap.. De bøkene kan du også kjøpe inn og begynne å lese på[:)]

Lykke til

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg går første året.
Som de andre sier så er det viktig med anatomi. Vi har nettopp hatt eksamen i etikk, statsvitenskap og kommunal kunnskap.. De bøkene kan du også kjøpe inn og begynne å lese på[:)]

Lykke til

tusen takk..[:)]gleder meg

ORIGINAL: tafas

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg går første året.

Lykke til

tusen takk..[:)]gleder meg

sjekk med skolen hva de bruker første året...
jeg gikk første året på HiVe, der hadde vi kun etikk, sykepleie, kommunikasjon, anatomi og sykdomslære første året (sånn ca..)
Kun eksamen i anatomi til jul..

På UiA hadde vi eksamen i det samme som leonorasmamma i oktober, og anatomi i desember..

så det er forskjellig fra skole til skole..

Anatomien er grunnleggende hele veien, så jeg anbefaler deg å begynne å pugge! LYKKE TIL! [:D]

Anatomi og sjukdomslære [:)] Det er dei to største eksamena det første året, iallefall her (HiSF).

Back
Topp