Ja, det kan duNå kupper jeg tråden litt beklager- jeg bare fant det behjelpelig å se at man kan ha både studielån/stipend og overgangsstønad? jeg har 1.5 år igjen og bli alene nå fra høst semesteret av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan duNå kupper jeg tråden litt beklager- jeg bare fant det behjelpelig å se at man kan ha både studielån/stipend og overgangsstønad? jeg har 1.5 år igjen og bli alene nå fra høst semesteret av.
Det går fint! Godt at noen andre også kan få nytte av detNå kupper jeg tråden litt beklager- jeg bare fant det behjelpelig å se at man kan ha både studielån/stipend og overgangsstønad? jeg har 1.5 år igjen og bli alene nå fra høst semesteret av.
.Jeg har to små barn og vurderer etterhvert å gå fra full jobb til sykepleierstudiet. Noen som har gjort det å kan fortelle kort hvordan det ble, både økonomisk og familiemessig?!
Hva kan man forvente i ca. Lønn når man har fullført?
Jeg vet ikke om vi klarer det økonomisk, samtidig som jeg har såå lyst. Ulempen er at jeg har en bachelor i noe helt annet, men vil gjerne bytte felt nå etter permisjonen min!!